אדום טכנולוגיות יוצאת במבצע קידום מכירות תחת הסלוגן "החיים הם לא שחור ולבן, תמיד יש מקום לאדום"

אדום טכנולוגיות ומערכות מידע יוצאת בימים אלו במסע קידום מכירות יצירתי. במסגרת מבצע הקד"מ , הפיקה אדום טכנולוגיות ערכות עזרה ראשונה שיחולקו עם דיילות הלבושות כאחיות במרכזי העסקים ומוקדי ההייטק ברחבי הארץ.



הקמפיין גובש יחד עם היועץ האסטרטגי אלעד הדר וחברת סקסס. ערכות העזרה ראשונה הן טיזר לכך כי אין צורך להמתין לשעת חירום אלא יש לבצע תחזוקה שוטפת בכל השנה. ויחד עם זאת, בעת חירום, תמיד טוב שיהיה מישהו מוסמך לידך.



לדבריו של דוד מלר, מנכ"ל אדום אסטרטגיה ומערכות מידע: "הקונספט אותו בחרנו לצורך הקמפיין אינו שגרתי ומעביר מסר חדשני וצעיר. אנו מאמינים בתפיסת העבודה שלנו כי ארגונים חייבים לבחון את מערכות המידע והמחשוב שלהן בכל עת. ויחד עם זאת, עליהם להיות פתוחים לשמוע הצעות ורעיונות מקצועיים היכולים להתאים להם מחברה חדשה. " עוד הוסיף מלר כי הקמפיין מציג את ייחודה של אדום בכך שאנו מציעים פתרונות לא שגרתיים וייחודיים שמאפיינים את דרך פעילותנו. "



עוד הוסיף מלר, "כי המוטו של אדום היא להכניס צבע חדש למערכות המידע בארגון. מנהלי מערכות מידע נוטים לעבוד עם חברות מסויימות, מבלי שאילו מתאימות לארגון לצרכיו. אנו מתמחים בעסקים בינוניים ויודעים להתאים להם את הפתרונות הטובים ביותר הקיימים בתחום".



היקף ההשקעה בפרוייקט הקד"מ עומד על כ- 350 אלף שקלים וימשך כחודש ימים.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1