אופטיקנה חוגגת 20 שנה ויוצאת במבצע של משקפי שמש מקולקציית 2008 ב-99 ₪ בלבד

רשת אופטיקנה, אשר יצאה לפני כשבוע במבצע חסר תקדים במסגרתו ניתן לרכוש בחנויות הרשת משקפי שמש מקולקציית 2008 ב- 99 ₪ בלבד (במקום 449 ₪). הרשת מדווחת על הצלחה מסחררת והסתערות של לקוחות על סניפי הרשת במטרה לממש את המבצע.



אופטיקנה השקיעה במהלך סכום חסר תקדים של כ-3,500,000 ₪ בהטבה ללקוחות לרגל חגיגות ה-20 שנה לרשת. בתום שבוע מתחילת המבצע נמסר מהרשת כי בעקבות המהלך עלה מספר הלקוחות בכל חנות בכ-40% בממוצע לחנות כאשר היענות גבוהה ביותר נרשמה בחנויות העיר יותר מאשר בחנויות הקניונים.



בעקבות מבצעי ה-20 שנה, כבר עתה כ-70% מחנויות אופטיקנה עמדו ביעדים והעובדים יזכו בבונוסים, כאשר שווי ההשקעה בבונוסים לעובדים כל כ- 1,200,00 ₪.



פדיון החנויות עלה בשבועיים האחרונים בכ-40% והגידול בתחום השמש עומד על 50%. בחלק מהחנויות מכרנו כמויות של פי 10 מביום רגיל. להערכתנו 60% מהלקוחות הם לקוחות חדשים של אופטיקנה, אשר בעבר לא נחשפו לקולקציה ולשירות ברשת.



לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: לרגל חגיגות 20 שנה לאופטיקנה החלטנו לצאת במבצע שיפנק את הלקוחות שלנו. סקרי שוק מקדימים שעשינו הראו שהיבט המחיר עדיין מרתיע אנשים להיכנס לחנויות אופטיקה ולהתחדש בזוג אופנתי. במבצע רצינו להראות שניתן להתחדש בזוג משקפיים אופנתי וצבעוני בעלות של חולצת טי שירט. התהודה של המבצע הפתיע גם אותנו, וזו הסיבה שהחלטנו להמשיך עם מבצעים דומים, להביא קהל יעד חדש לחנויות ולגרום לאנשים להתחדש בזוג משקפיים אופנתי במחיר חסר תקדים".



עוד מוסיף רסין, כי לקוחות נכנסו לחנויות ורכשו 5 זוגות של משקפי שמש בקנייה אחת, בקניון הזהב נכנסה משפחה של 6 נפשות וכולם קנו משקפיי שמש. זה אחד מהמבצעים הכי מצליחים שהיו לנו בשנים האחרונות. זה מזכיר לי את פתיחת חנויות אופטיקנה הראשונות, כאשר חילקנו משקפיים במתנה לרגל פתיחת החנות והלקוחות עמדו מחוץ לחנות.



בעקבות הצלחת המבצע, תתחיל הרשת במבצע חדש של הוזלת משקפי השמש של מותגי גוצי וארמני ב-60% הנחה. משקפי השמש ימכרו ב-499 ₪ במקום 1299 ₪.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק