איך מקדמים מותג בהשקעה של דולר?

הנה קמפיין גרילה מנצח מבית היוצר של LOCTITE, יצרנית הדבק SUPER GLUE 3. מה שמאפיין את הקמפיין הזה זאת הפשטות מצד אחד ואפקטיביות מושלמת מצד שני. מה צריך יותר מאשר מטבע ישן, אשר דבוק לאספלט, על מנת להראות את האמידות של מוצר מהפכני? כל הכבוד ל-LOCTITE, רעיון באמת מבריק!


עכשיו, מה המסקנה המתבקשת מהקמפיין הזה? כנראה שדברים באמת מבריקים עושים בלי תקציבי פרסום של מיליונים, אלא עם קצת חשיבה יצירתית שתתפוס את הצרכן במקום ובזמן שהוא הכי פחות מוכן, ובשל להפנים את המסר השיווקי!



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)