אינגה סולטנוב (34), מונתה למנהלת השיווק בחברת 'קולומביה', ענקית הפנאי, האאוטדור והסקי מארה"ב. החברה מציעה ביגוד, ציוד והנעלה לכל תנאי מזג האוויר ובטכנולוגיות ייחודיות פרי פיתוח מעבדות 'קולומביה' העולמית.
אינגה סולטנוב, בעלת ניסיון של שמונה שנים בענף, שימשה בתפקידיה הקודמים כסופרוויזרית בסוכנות לשיווק פרסונאלי, וכמשנה למנהלת שיווק בחברת אל-שרד והייתה מנהלת מועדון הלקוחות של רשת פקטורי 54.
בתפקידה החדש תרכז סולטנוב את כל פעילויות השיווק והפרסום של החברה ותהיה אחראית על מגוון תחומים הכוללים חשיבה אסטרטגית, קידום ומינוף 'קולומביה' כחברת האאוטדור והפנאי המובילה בתחום.