חטיבת מוצרי הצריכה של אינטרקוסמא, משווקת מוצרי הטיפוח של מותג הספורט הבינלאומי אדידס, יוצאת בפעילות קידום מכירות ייחודית לרגל השקת סדרת Action 3, הדור החדש של הדאודוראנטים מבית אדידס.
פעילות קידום המכירות, תפעל בשני מערכי דיול תדמיתי. האחד, מערך דיול מאסיבי ברשתות סופר פארם ברחבי הארץ, במסגרתו דיילות של אדידס יציעו קופונים והתנסות בסדרת הדאודורנטים החדשה.
מערך הפעילות השני יתמקד במערך דיול אקטיבי ייחודי, במרכזי בילוי אופנתיים בארץ. מהלך הדיול כולל דיילות של אדידס, רכובות על אופניים ומציעות התנסות במוצר, לעוברים ושבים. הפעילויות יתמקדו בערים מרכזיות: תל אביב – אזור הנמל, הרחובות שינקין ורוטשילד, הרצליה – באזור התעשייה הרצליה פיתוח ונתניה – חופי ים.
ארז קירשנר, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בחברת אינטרקוסמא, מוסר כי "בחרנו לצאת בפעילות קד"מ ייחודית, היות והיא משקפת נאמנה את תדמית המותג אדידס, צעיר ודינאמי. פעילות זו היא חלק ראשון בסדרת פעילויות לקידום המותג אדידס".