אסם משקיעה מיליון וחצי ₪ בהשקת ביסלי חריף עצבני

אסם יוצאת במהלך שיווקי נרחב להשקת טעם חדש של ביסלי, ביסלי חריף עצבני, במסגרת ההשקה עולה אסם עם קמפיין טלוויזיוני חדש, רשת חברתית באינטרנט, מסיבות פרטיות ומשחק אינטראקטיבי. במהלך יושקו כמיליון וחצי ₪.



לראשונה בקמפיין הטלוויזיוני תשתתף דמות "live" לצד דמויות המותג "ביסלי" ו"גריל" – השחקן שנבחר להוביל את הקמפיין הוא מייקל לואיס – אליל בני הנוער. הקמפיין מציג אותו בסיטואציות שונות במהלכן דמויות האנימציה "ביסלי" ו"ברביקיו" מציקות לו ומנסות להוציא אותו מהכלים. מייקל, הרגוע, מצליח לשמור על קור רוח בחדר כושר, באמבטיה, ואפילו כשהן סוגרות אותו במקרר. בסוף הסרטון כשלואיס יוצא מן הכלים מרגיעות אותו הדמויות עם שקית ביסלי "חריף עצבני" ושרות לו "פרק ת'עצבים על הביסלי".



כמו כן, מקימה אסם רשת חברתית לביסלי חריף עצבני בתוך אתר מקושרים, הרשת החברתית המובילה בישראל. הרשת החברתית של ביסלי תעלה למשך כחודש תחת הסיסמא "לפרק את העצבים בכיף", בהיקף של 400,000 ₪. מטרת הרשת למשוך גולשים צעירים לפתוח קבוצות ולהזמין חברים להצטרף לקבוצות, במטרה לצבור נקודות ולזכות במסיבה פרטית בוילה, בהשתתפות מייקל לואיס.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק