אסף מרציאנו מונה למנהל שיווק "אוטודיל "

אסף מרציאנו מונה למנהל השיווק והפרסום ברשת 'אוטודיל', חברת הטרייד-אין של צ'מפיון מוטורס. מרציאנו שימש בשנים האחרונות בתפקידי שיווק ומכירות בחברת פוקוס, ובמרכז הדרכה של Google בישראל. במסגרת התפקיד יהיה אחראי על האסטרטגיה הפרסומית של החברה, חיזוק המותג וניהול השיווק במדיות הפרסום השונות.



החברה מתכננת לבצע את הקפיצה הבאה קדימה בהיקף המכירות ולשם כך הובא לחברה מרציאנו, בעל הניסיון העשיר בהובלת תהליכי שיווק ומכירות. במהלך שנת 1998 הפכה "אוטו-דיל" למבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" והמותגים Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט.

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)