אפריל במהלך למחזור בקבוקי בושם מזכוכית

רשת הבישום והקוסמטיקה אפריל יוצאת במהלך משותף עם תאגיד מיחזור האריזות תמיר בקניוני עזריאלי. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, שמטרתו לעודד ולהניע את הצרכנים בארץ למחזר בקבוקי בושם בפרט ולהעלות את המודעות של הצרכנים בישראל לפח הסגול ולמיחזור בקבוקי בישום. המהלך המשותף נועד לקדם מיחזור של בקבוקי בושם מזכוכית בכלל, ולא רק אלה שנרכשו ברשת אפריל.

לפי ההערכות בישראל נמכרים מדי שנה כ-10 מיליון בקבוקי בישום בשנה. הנגשת פחי המיחזור במסגרת המהלך נועדה להפוך את תהליך המיחזור לקל ונוח יותר עבור הצרכנים.


בשלב הראשון המהלך יחל בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי ובהמשך תציב הרשת בכל 43 סניפיה פחים סגולים המיועדים לאיסוף בקבוקי הבושם הריקים. תאגיד תמיר יאסוף את בקבוקי הבושם הריקים וירכז את הובלתם למיחזור.

יוזמה זו היא המשך ישיר של אסטרטגיית הקיימות של רשת אפריל, במסגרתה חרטה על דגלה רשת אפריל מיקוד באחריות סביבתית כחלק מהאסטרטגיה הכללית שלה לשנים הקרובות שתתבטא במגוון יוזמות בתחומי המיחזור. כחלק מפעילותה בתחום, אפריל מקדמת שימוש באריזות הניתנות למילוי, שנמצא בתחילת דרכו בישראל, שיווק מוצרים ירוקים המיוצרים מרכיבים טבעיים, הפחתת השימוש בדפי הסבר העשויים מנייר, שימוש באריזות ממוחזרות והתחייבות לאמנות בינלאומיות לשמירה על הסביבה. המחויבות של אפריל לסביבה באה לידי ביטוי לאחרונה עם השקת ליין מוצרי האיפור והטיפוח הידידותיים לסביבה של מותג הקוסמטיקה 'Stendhal' פריז', מותג הבישום הירוק מיזון מאטינה והמותג נאו קולון.

"אפריל גאה להוביל את נושא הקיימות בענף הבישום והקוסמטיקה ושמחה על שיתוף הפעולה עם קניוני עזריאלי ותאגיד המיחזור תמיר. מהלך מיחזור בקבוקי הבישום הינו חלק מתוכנית רחבה שהחברה תממש במהלך השנים הקרובות וקשורה קשר ישיר לערכי מותג אפריל וחברת האם של אפריל, קבוצת בוגארט הצרפתית", מסבירה ליאת שילה מנהלת השיווק של הרשת.

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד האריזות תמיר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת אפריל ועל היוזמה לקידום מחזור האריזות בישראל. לזכוכית שנזרקת לפח הרגיל ועוברת להטמנה, ייקח כמיליון שנה להתכלות אך נתן למחזר אותה שוב ושוב. אני מזמין את כולם להגיע לחנויות אפריל עם בקבוק הבושם הישן, ולהעביר למחזור גם את יתר אריזות הזכוכית הנאספות בבית באמצעות הפחים הסגולים הפזורים ברחבי המדינה".


בתמונה: ארז חלבי, שילה אודליה, ד"ר עלית וייל שפרן, רני איידלר

אולי יעניין אותך

-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר