ארגון Israel Business Unusual המורכב מאנשי היי טק ישראליים מציע לסייע בהתנדבות לחברות ישראליות במכירות ושיווק בחו"ל

עסקים הזקוקים לסיוע ומתנדבים יכולים להירשם באתר: israelbusinessunusual.life

Israel Business Unusual – קבוצה של אנשי היי טק ישראלים מנוסים הנמצאים בארץ ובחו"ל, מציעה לסייע לחברות ישראליות בפעילותן בחו"ל, אשר אנשיהן נמצאים במילואים או לא יכולים לטוס, באמצעות מתנדבים שיחליפו את האנשים החסרים.  

Israel Business Unusual מציעים שורה של שירותים לעסקים ישראלים עם לקוחות בחו"ל בתחומים כגון: ניהול הצלחת לקוחות (Customer Success), שירות לקוחות, פיתוח עסקי, פיתוח אסטרטגיה עסקית, תמיכה במערך מכירות, תגבור צוותים בתערוכות וירידים, דיגיטציה ואוטומציה של תהליכים ומשימות. המתנדבים ב- Israel Business Unusual הם דוברי מספר שפות עם ניסיון רב בניהול לקוחות ושירות לקוחות ומעוניינים לסייע לעסקים ישראלים במשימותיהם עם הלקוחות בזמן המלחמה. הכוח המשמעותי ביותר של קבוצת המתנדבים בא לידי ביטוי בקשרים הגלובליים שלהם והיכולת להגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. הם ערוכים לסייע במחסור הקיים כיום ולמנוע הפסדים בתקופה מאתגרת.  

לדברי דניאל סרפתי, ממייסדי Israel Business Unusual, "הארגון שלנו מורכב מקבוצת מתנדבים ישראלים הנמצאים בחו"ל ומעוניינים לסייע בדרך בה הם יכולים כאשר הם נמצאים מחוץ לישראל – בתמיכה וסיוע לעסקים וארגונים ישראליים בשעה שהמלחמה מונעת מהם להגיע ולקדם מכירות. כאשר 350,000 אנשים נמצאים במילואים, רובם אנשים צעירים בשנות ה- 20 וה- 30, כוח עבודה משמעותי חסר לעסקים הישראלים. כתוצאה מכך החברות סובלות ממחסור כ"א וסכנה של איבוד יתרון מול המתחרים".  

אחד הסטארטאפים הישראליים, אשר נהנה מן התרומה של Israel Business Unusual הוא Sokowell, אשר משיקה בימים אלו מוצר מהפכני המספק תוספי תזונה (כמו ויטמינים), בתוך נגיסות של שוקולד מריר. המתנדבים המנוסים חיברו את מנכ"לית החברה קרן נהיר למספר ערוצי שיווק והפצה באירופה וארה"ב וסייעו לה להרחיב את השוק של החברה ולהגיע ללקוחות חדשים. 

"אנו אסירי תודה ל- Israel Business Unusual עבור התמיכה וההקרבה שלהם. הם סייעו לנו להתגבר על אתגרים שנבעו מן המלחמה ושמרו על הקשר עם הלקוחות שלנו. הם גיבורים אמיתיים למען הכלכלה הישראלית", אמרה נהיר. 

"בשנת 2003 מיד עם פרוץ מלחמת המפרץ השניה הייתי בתערוכת הטכנולוגיה Cebit בגרמניה ‏הייתה בעיצומה. מחשש שתהיה מתקפה על ישראל, כל הישראלים עזבו את התערוכה ועלו מיד על טיסות לישראל על מנת להיות עם משפחותיהם, זאת לאחר שהחברה השקיעה הון עתק בהקמת הביתן בתערוכה", מספר סרפתי . מיד לאחר שעזבנו, כמה מן המתחרים שלנו ניגשו מיד ללקוחות שלנו עם הפחדות לגבי שרידות החברה ואפילו שקרים על סגירת המפעל לאחר שהופצץ. ארגון Israel Business Unusual דואג שמקרים כאלו לא יחזרו ושתמיד יהיה ישראלי אחר על מנת לכסות על היעדרות של ישראלים בשל עניינים בטחוניים".  

Israel Business Unusual פתוח לקליטת מתנדבים נוספים ולעסקים נוספים הזקוקים לסיוע. למידע נוסף בקרו באתר הארגוןhttps://israelbusinessunusual.life או צרו קשר info@israelbusinessunusual.life

אודות Israel Business Unusual

Israel Business Unusual הוא קבוצה של מתנדבים, ותיקים מענף ההיי טק הישראלי, המעניקים סיוע מכל סוג על מנת לתמוך בכלכלה בזמנים בהם אנשים רבים נמצאים בחזית. המשימה של הארגון היא לענות לצרכים של חברות ישראליות ולמנוע הפסדי עסקאות בזמנים אלו. 

אולי יעניין אותך

Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 אתר 'לתת רוח' צילום מסך1
 מהשטח 4

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349