ארטרא תפיק סיורי תמריץ תיירותיים לחברת ניקן היפנית- יצרנית האצות הגדולה בעולם

חברת התיירות והכנסים "ארטרא" תפיק סיורי תמריץ ל-250 מעובדי חברת ניקן היפנית, יצרנית האצות הגדולה בעולם ומומחית בנושאי הבריאות והקוסמטיקה. לראשי ניקן קשר עז לישראל במשך שנים, ונשיא החברה כיום, מורי נבו התחייב להביא במשך כל שנה כ-250 עובדים לסיורי תמריץ בישראל ולמען הידוק היחסים בין המדינות.



מ"ארטרא" נמסר כי אופי הביקור יאורגן ע"י החברה ויהווה שילוב בין פנאי לעבודה, כך שהמשלחת היפנית תזכה להכיר את נופי הארץ ואף לקדם נושאים חשובים העומדים לנגד סדר עיניה.



המשלחת היפנית תבקר במפעל האצות – NBT שממוקם באילת ותערוך שם טקס מיוחד שיכלול מנהגים יפנים מסורתיים כגון שתייה מחביות סאקי, והנפת דגל החברה, חתום ע"י המבקרים. בנוסף, המשלחת תבקר במכון ויצמן שעורך את כל הבדיקות והניסויים של החברה שבזכותם אף קיבלה "ניקן" לפני חודש אישור מה- FDA האמריקאי למכור את האצה כתוספת מזון. המשלחת תבקר גם ביער הנשיא, בבית החולים שיבא שבתל-השומר ובבית החולים הדסה שבירושלים שמשתמשים באצות של החברה כדי לעזור לחולים.



גולת הכותרת של הביקור היא פגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס שבין היתר ידונו איתו על פתיחת טיסות ישירות בין יפן לישראל.



לדברי ליאור גלפנד, מנכ"ל 'ארטרא', "גם השנה ניתן לנו הכבוד להפיק מיזם תיירותי גדול ומורכב כל כך. אנו ננסה לספק את כל צורכיהם של היפנים כדי שזאת תהיה חוויה שלא תישכח ונשים דגש רב בכל פרט ופרט, בדיוק כמו שהיפנים מצפים מאיתנו. התרבות היפנית שונה במהותה מהתרבות המערבית וחשוב לנו שהמשלחת תרגיש בנוח ותהנה מהתרבות הישראלית בהתאם להרגליהם השונים."


אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15509pica6
15401pica5
14227pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר