חברת BIC תפיק ותפרסם את פסטיבל ימי ענף הזית השנתיים

חברת BIC זכתה במכרז להפקה ופרסום של פסטיבל ימי ענף הזית השנתיים ,יוזמה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל.



BIC האחראית גם על פרסום ויחסי הציבור לפסטיבל ,גייסה את פרסום מלין לקמפיין הפרסום ואת אטד תקשורת להובלת מערך יחסי הציבור לפסטיבל. ההשקעה בפסטיבל עומדת על כ800,000 ₪ ותכלול אירועים נרחבים המתפרסים על כ50 מוקדים,אינסרטים בעיתונות הכתובה,רדיו ואינטרנט.



לדברי ששון בן עמרם, בעלי BIC הפקות בע"מ ומפיק הפסטיבל :"אנו רואים קשר ישיר בין פעילותינו למען אירועי הוותיקן והאפיפיור ובין הפקת ימי ענף הזית ולו בגלל האתגר שהתברכנו בו בשני המקרים- להעביר מסר של רב תרבותיות וערכי שלום ואחווה "



חברת BIC בע"מ בעלת ניסיון עשיר בינלאומי בהפקת אירועי תרבות ,אמנות ואירועי ציבור מעל 20 שנה בארץ ובחו"ל. בנוסף ששון בן עמרם, הבעלים, משמש כדירקטור בפרויקטים חברתיים בינלאומיים. בין התמחויות החברה מהפקות רחבות היקף ועד הפקות טלויזיה, במה ועוד תוך הקפדה על סטנדרטים בינלאומיים בכל האמור בביטחון ואיכות. בשנה שחלפה הפיקה את אירועי הותיקן וליוותה את כלל הפקת אירועי הגעת האפיפיור בנדיקטוס ה16.



פסטיבל ימי ענף הזית, יוזמה משותפת של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל , המשרד לפיתוח כלכלי ערבי , מועצת הזית, משרד החקלאות , משרד התיירות ,משרד רה"מ וקק"ל ומופק על ידי חברת BIC ומטרתו לקדם את עונת המסיק ,התיירות בגליל ויצרנים מובילים בתחום שמן הזית מופק השנה בהיקף של מאות אלפי שקלים.



בימים אלו, סוגרים אנשי BIC בע"מ מפיקי המיזם והאמונים על המערך השיווקי, את רשימת החסויות הסופית לאירועים,מבין נותני החסויות יד מרדכי שפותחת מוקד פסטיבל בדרום. במקביל יעלו אנשי חברת BIC בע"מ קמפיין ארצי רחב היקף בעיתונות הכתובה, האינטרנט, הרדיו ושילוט החוצות שיכלול גם את המגזר הערבי באמצעות משרד הפרסום מלין פרסום. את מערך יחסי הציבור למהלך יוביל המשרד אטד תקשורת, המלווה את הפסטיבל זו השנה השלישית



קצת על הפסטיבל:


מסורת החגיגות השנתית של "ימי ענף הזית", יפתחו במגוון אירועי תיירות ב26.10 הקרוב את עונת מסיק הזיתים בגליל ובגולן במטרה לקדם את המודעות והשימוש בזית בתרבויות העולם השונות המתנקזות רובן ככולן בגליל ולהעביר את המסר המיוחד של שלום וסובלנות בין תושבי הגליל. לראשונה, הנגב מחבק את תושבי הגליל והגולן וקיבוץ יד מרדכי מקים מוקד נוסף לפעילות הפסטיבל, בקיבוץ יד מרדכי בתאריכים 29.10 ו-5.11. הפסטיבל יתפרס על פני כ- 50 מוקדים ברחבי ארץ הזית. יריית הפתיחה: אירועי הפתיחה באולמות אבירים בהשתתפות השר לפיתוח נגב גליל סילבן שלום, שר החקלאות שלום שמחון ,השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן אנשי עסקים ונכבדים רבים נוספים. את האירוע תלווה להקת גאיה.

אולי יעניין אותך

אולם
15509pica6
15401pica5
14227pic29
14109pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר