פורטל "מפיק" רכש 50% מהכנס השנתי של ענף האירועים והתערוכות

התערוכה והכנס השנתיים של ענף האירועים והתערוכות, הצפוי להתקיים בינואר הקרוב בפעם העשירית, מקבל בימים אלו מעטפת חדשה, הן במישור התוכני והן בכל הקשור להפקתו ולמיתוגו.



האירוע, שהסלוגן שהוצמד לו עד השנה היה WELCOME 2 THE FUTURE, צפוי להתרחב משמעותית החל מינואר הקרוב. תחומי הסיקור בתערוכה ובכנסים הנלווים בה יעסקו גם בשיווק, בדגש על שיווק בלתי אמצעי ומגע ישיר בין המותג לצרכן. זאת, בנוסף לאירועים ולתערוכות.



שמו של האירוע ישתנה ל- ShowReel מעתה ואילך, ועל ההפקה – לראשונה – תופקד חברה בע"מ חדשה. בראשה עומדים, במשותף, דודו בנגד הבעלים של חברת ההפקות אקספו פקטורי בע"מ (שהפיקה עד כה את האירוע), וחברת ב.ב יזמות מדיה בע"מ, מפעילת פורטל מפיק.



הנושא המרכזי של האירוע הקרוב ידבר על טרנדים, מגמות ותופעות בענף, ובכלל זה התחזית לשנת 2011 בהקשר הזה.



בהפקה מצפים לכמות שיא של 5,000 מבקרים, בהם מפיקים, סמנכ"לי ומנהלי שיווק, מנהלי רווחה ומרקום ונציגים של קהילת השיווק כולה.



"ההצטרפות של 'מפיק' להפקת הכנס נבעה מכך, שבמשך חמש שנות קיומנו כאתר 'מפיק' נתנו חסות לאירוע והצגנו בו בביתנים, ותמיד קיבלנו פידבקים שהשתמע מהם שאנחנו כביכול בעלי האירוע", אומר בני מלמד, מנכ"ל משותף בפורטל 'מפיק'. "כשהפסקנו לתקן את המבקרים בשנה האחרונה, הבנו שאולי זה באמת נכון לרכוש מחצית מהאירוע.



"התערוכה היא סינרגטית לפעילות שלנו, ואנחנו מאמינים שהם יתמכו אחד בשני ויגדילו את יכולת החשיפה של חברות בענף מול לקוחותיהם, וישפרו את קרנו של הענף מול קהילת השיווק", הוסיף מלמד.



"הקשר עם 'מפיק' נוצר במשך השנים", מספר בנגד, "נוצרו יחסים וקשרים והבנו שזה מתבקש. והיות ואני מאמין בכנס הזה, אני סבור שהשילוב הזה ישדרג את הכנס וייתן ערך מוסף לכל הענף. אנחנו עובדים על חידושים, ובכל שנה בוחרים נושא שיוביל".



האירוע השנתי והמרכזי של ענף השיווק, האירועים והתערוכות יתקיים ב-27 בינואר במרכז הירידים תל-אביב.

אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15401pica5
14227pic29
14109pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר