סרטוני ווידאו בלעדיים, נסיעות מבחן, מדדי בטיחות , מבחני דרכים, מחירים, השוואות דגמים וראם סמואל כפרזנטור, הן רק חלק מבין הבשורות שמוביל קטלוג הרכב החדש של יד 2. בימים אלה מגובה הקטלוג בקמפיין טלוויזיה מסיבי בערוץ 2 ובאינטרנט.
"עם זיהוי הצורך, ביקשנו להקים קטלוג מקוון לרכבים חדשים אשר יהווה לגולשים כתובת אחת למידע אמין, מקיף ומקצועי לפני קניית רכב חדש" מסביר שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אתר יד 2. "אין לי ספק כי כמו בזירת המסחר לרכבים מיד שנייה, גם בתחום הרכבים החדשים נהפוך במהרה לשחקן מרכזי ומוביל וזאת הודות לעוצמת המותג יד2 ומינוף תנועת הגולשים מקטגוריית היד השנייה".
"השקענו משאבים כלכליים וטכנולוגיים רבים, חברנו לגופים ואישים מהמקצועיים והמוערכים ביותר בארץ ובעולם וזאת בכדי לספק לגולשים, לראשונה, פלטפורמה המרכזת מידע אמין, מקצועי ומקיף הדרוש לפני קניית רכב חדש. "
"כמו כן, הקטלוג יאפשר ליבואני הרכב לפנות לקהל היעד שלהם בפרסום ממוקד, צמוד חיפוש, בדיספליי וקדימוני וידאו. "
הקטלוג, עליו עמלו אנשי יד 2 למעלה משנה, מכיל את כל מותגי הרכב המשווקים בישראל בצורה סדירה, על דגמיהם החדשים לשנת 2008- 2009 וכולל מפרטים טכניים, תמונות, סרטוני ווידאו מקוריים ובלעדיים, מחירים עדכניים, אפשרות להשוואת דגמים, טיפים, מבחני דרכים, מדדי בטיחות, אפשרות ליצירת קשר ישיר עם אולמות התצוגה, הזמנת נסיעת מבחן ועוד.
את הדגמים באולמות התצוגה, מציג ראם סמואל, אלוף צרפת במרוצי ראלי ודמות מוכרת ומוערכת בעולם הרכב, בהפקת ווידאו מקורית ובלעדית.
"סמואל נבחר להוביל את הקטלוג מכיוון שהוא מייצג מקצועיות בתחום, העולה בקנה אחד עם ערכי הקטלוג החדש", מוסיף קורן, "המהלך הכולל יושלם בעוד כחודשיים עם השקת מחירון לרכבים מיד שנייה, שירות חינם בהפקה עצמית".