אתר WiseBuy מציע ערוץ ישיר לתקשורת שיווקית עם צרכנים הנמצאים בתהליך קנייה של מוצרים מורכבים


wisebuy.co.il – המדריך לקנייה חכמה, שהושק לאחרונה, החל בפעילות שיווקית על מנת למשוך מפרסמים שונים בדיוק בצומת ההחלטות שטרם רכישת מוצרים ייחודיים באתר.



ערן פישמן, מנכ"ל WiseBuy ואחד מיזמיו, מציין כי "יתרוננו כמדיה פרסומית הוא בכך שקהל הגולשים באתר נמצא בשלב שבו כבר החליט על קנייה של מוצר מסוים אך טרם החליט איזה דגם לרכוש והיכן לקנות אותו בדיוק השלב בו המפרסם מעוניין לתקשר עם הלקוח. הודות לתוכן המקיף והאיכותי באתר, משך החשיפה באתר גדול מהמקובל באינטרנט ובכל מדיה אחרת ועומד על ממוצע של 7 דקות ויותר".



פישמן מדגיש כי "האתר מאפשר למפרסמים להגיע לקהלי קונים ממוקדים וקטנים אשר עד היום כדי לתקשר עימם היה צורך בתקציבים גדולים במדיות ההמוניות, לדוגמה, מדי חודש נרכשים בישראל כ- 5,000 מחשבים ניידים פרטיים אך עד כה לא הייתה דרך להגיע לקהל זה באופן יעיל וכלכלי".



כמו כן, לאחרונה החל האתר להציע האתר אפשרות למתן חסות תדמיתית על תחומי המוצרים השונים על ידי משווקי מוצרים משלימים, כמו חסות של מותג אבקות כביסה לתחום מכונות כביסה, חסות של ספק תוכנה על תחום המחשבים ועוד. "בעולם קיימים אתרים דומים, כדוגמת CNET האמריקאי, בו נהנים מפרסמים מובילים, כדוגמת HP, Sony, Best Buy ואחרים, מיתרונות הפרסום הממוקד" מסכם פישמן.

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר