קמפיין על קמפיין: קבוצת 'לילה' הפיקה עבור "סמסונג" ועמותת "אור ירוק" הפקות בלעדיות באינטרנט


קבוצת 'לילה' הפיקה בשבוע שעבר 3 שידורי ענק בשבוע אחד. על פי האתר, המטרה הייתה "לרגש ולחדש לגולשים רגעים בלעדיים וחד פעמים מאחורי הקלעים של קמפיינים, מסיבות ודבר לא פחות חשוב כגון אירוע בטיחות בדרכים".



השידור הראשון שהופק בעבור חברת "סמסונג" בחנות "פרימיטיב" כלל צילומים מאחורי הקלעים של סרט הפרסומת החדש עם בר רפאלי. את השידור הנחה מושיק גלאמין, השידור נבנה במתכונת ריאלטי חדשנית והוכנסו בו קטעי ראיונות עם אנשי הסט. הגולשים יכלו לראשונה להרגיש ולחוות את חווית העשייה של פרסומת ולהיות שותפים לה מתחילתה ועד סופה.



השידור השני סיקר את המסיבה שהתרחשה מייד בסוף הצילומים ממועדון האומן 17, כל הקאסט של הצילומים בליווי שלל סלב ודיג'יי אילן בן דב אחד באו לחגוג את סיום הקמפיין. ציוותי 'לילה' פרסו במקום מצלמות מיוחדות וניידת שידור ששלטה בכל חלקי המועדון והעביר לגולש את חווית המסיבה היישר למחשבו האישי.



השידור השלישי הופק בעבור עמותת אור ירוק וכלל שידור הכנס השנתי של העמותה ממלון אינטרקונטיננטל בת"א בכנס הופיעו פאנלים רבים בנושא בטיחות בדרכים ושיפור התנהגות הצעירים בכבישים ולראשונה הועבר בשידור מורכב עם 5 ציוותי צילום וניידת שידור מהטובות בארץ שגיוונו את התכנים כדי לגרום לקהל לצפות באירוע חשוב זה. השידור ארך כ 10.



מאתר 'לילה' נמסר כי בסה"כ צפו בשידורים חי של "סמסונג" 180,000 גולשים בזמן הצילומים של בר 120,000 גולשים בזמן המסיבה הצפי להגיע ל500,000 בשידורים חוזרים שנצפים עכשיו ב'לילה' וב'תפוז'.



אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר