דלק מוטורס מעלה קמפיין אינטראקטיבי לשיווק מאזדה2 תחת הקונספט "לא נחה לרגע" באמצעות אידיאולוג'יק

דלק מוטורס מעלה קמפיין אינטראקטיבי לשיווק מאזדה 2 תחת הקונספט "לא נחה לרגע" באמצעות אידיאולוג'יק. הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים למשך כשבועיים.



ענת בן טוב, סופרוויזר באידיאולוג'יק, מסרה: "הרעיון העומד מאחורי הקמפיין החדש נועד להציג את


מאזדה2 כמכונית המיועדת לאנשים אנרגטיים וצעירים בנפשם אשר לא נחים לרגע. בקמפיין החדש, לוח הזמנים של המכונית מתועד לאורך כל היום והלילה ועל ידי כך מומחשת התנועתיות הבלתי פוסקת של הרכב החדש אשר נמצא בכל מקום ובכל שעה".



קרדיטים:


קופי:דוד דהן, מעצב: ערן יאמר, ארט: נמו ארמן, מנהל קראייטיב: אלעד סטפנסקי, סופרוויזר: ענת בן טוב,


תקציביאי: יוגב ריינהולד.



אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר