בוניטה דה מס יוצאת באריזות חדשות וממתגת את ליין ההלבשה התחתונה הספורטיבי

לרגל המשחקים האולימפיים גם תחום ההלבשה-התחתונה אינו נותר מאחור ואף זוכה לשדרוג אתלטי.



בוניטה דה מס מרחיבה את פעילותה, ומשיקה אריזות מיוחדות עליהן יתנוסס הלוגו החדש, עבור ליין ההלבשה התחתונה הספורטיבי של המותג.



הלוגו החדש הדומה בעיצובו ללוגו האותנטי של המותג, הינו נמרץ וסוחף ומשדר דינאמיות, חיוניות, אנרגטיות ופעלתנות.



החברה, בראשותו של צ'רלי זיתוני, תשקיע במיתוג הליין הספורטיבי סכום ראשוני של 1,000,000 שקל ובחודשים הקרובים תעלה החברה גם קמפיין, בו יוצג הליין הספורטיבי באמצעות משרד הפרסום בנדה. לדברי גולן בן דוד מנכ"ל פרסום בנדה "המיתוג החדש בא למנף את המותג ולהעמיק את פעילותו גם בתחום ההלבשה התחתונה הספורטיבית. הלוגו עוצב באותה שפה תקשורתית של בוניטה דה מס עם שיק ספורטיבי המאפיין את הדגמים".



ליין הספורט, המיועד ללבישה בזמן פעילות מוגברת, כולל מוצרי הלבשה תחתונה ביניהם חזיות רכות המונעות הזעת יתר עשויות בד מיקרופייבר, בעלות רצועת אחיזה בודדת וגם חזיות כותנה בעלות בד כפול תומך, המגובה בחירורים קטנטנים המהווים מעין פתחי אוורור.



בוניטה דה מס משווקת את מוצריה ברשתות הגדולות להלבשה-תחתונה ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק