בייגל בייגל עולה בקמפיין קרקרים ייחודי ושמה דגש על "גודל המנה" Portion Control
המהלך, בהשקעה של כמיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל קמפיין פרסום בטלוויזיה והשקעה באביזרי נראות בנקודות המכירה.
מהחברה נמסר היום כי "הקרקר באריזת 99 קל' מביא חדשנות אמיתית בתחום הקרקרים ומאפשר לראשונה בקטגוריית מוצרים זו להנות המנת צריכה מוגבלת ומוגדרת , ולהרחיב את אפשרויות הצריכה של המוצר לאכילה ON THE GO."
אילן רון מנכ"ל בייגל בייגל מדווח כי ההשקה עמדה ביעדיה ואפשרה לביגל ביגל לצמוח בעשרות אחוזים בנתח השוק שלה. עוד מסר רון כי "האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף."
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין
ארט דירקטור: דרורית זרמון, קופי: יונתן שם טוב
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי, מפיקה בפועל: אודליה נחמיאס
פלנינג: עמית קורן
תקציבאות:
מנהלת לקוחות:יעל רון
סופרוויזר: מיכל פרסי
תקציבאית: ליאת יוצר
בית פוסט: גראויטי