בייגל בייגל עולה בקמפיין קרקרים ייחודי ושמה דגש על "גודל המנה" Portion Control

בייגל בייגל עולה בקמפיין קרקרים ייחודי ושמה דגש על "גודל המנה" Portion Control


המהלך, בהשקעה של כמיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל קמפיין פרסום בטלוויזיה והשקעה באביזרי נראות בנקודות המכירה.




מהחברה נמסר היום כי "הקרקר באריזת 99 קל' מביא חדשנות אמיתית בתחום הקרקרים ומאפשר לראשונה בקטגוריית מוצרים זו להנות המנת צריכה מוגבלת ומוגדרת , ולהרחיב את אפשרויות הצריכה של המוצר לאכילה ON THE GO."




אילן רון מנכ"ל בייגל בייגל מדווח כי ההשקה עמדה ביעדיה ואפשרה לביגל ביגל לצמוח בעשרות אחוזים בנתח השוק שלה. עוד מסר רון כי "האריזות החדשות של סדרת הקרקרים, המתאפיינות בצבע סגול ובמראה נקי, יוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הפינוק. האריזות עוצבו על ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף."



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין


ארט דירקטור: דרורית זרמון, קופי: יונתן שם טוב


סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי, מפיקה בפועל: אודליה נחמיאס


פלנינג: עמית קורן


תקציבאות:


מנהלת לקוחות:יעל רון


סופרוויזר: מיכל פרסי


תקציבאית: ליאת יוצר


בית פוסט: גראויטי

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1