בית ההשקעות תמיר פישמן הודיע היום על הקמת מועדון לקוחות פרטי

במסגרת ציון שנת העשור להיווסדו של בית ההשקעות תמיר פישמן הושק מועדון לקוחות – TF Private Club.



אלדד תמיר מנכל משותף של תמיר פישמן ושות' מסר היום כי הקמת המועדון היא חלק מאסטרטגיה כוללת התופסת את תפקיד תמיר פישמן כנותן שירות אישי כולל בכול ההיבטים הפיננסים של הלקוח וכמודל משלים לחבילת השירותים הפיננסים המתאימה מאד לחתך לקוחותינו העסקיים והפרטיים.



"החברות במועדון נועדה להתמקד בלקוחותינו העסקיים ולהמשיך ולהעמיק את נאמנות לקוחותינו ולחשוף בפניהם את סל השירותים המוענקים ע"י בית ההשקעות מחד ולשלב פעילות עסקית , מיקוד בצרכי החבר והטבות ייחודיות המותאמות לאופיו של קהל חברי המועדון", אמר תמיר.



במסגרת הפעילות המוצעת ע"י מועדון לקוחות יוצעו כנסים מקצועיים בנושאי שוק ההון, כלכלה, בנקאות פרטית, ניהולי השקעות ויחשפו טרנדים בינלאומיים ומוצרים החדשים של בית ההשקעות.



פעילות הפנאי והבילוי של מועדון הלקוחות תתמקד בשפע של הצעות, הטבות וממפגשים חווייתיים הקשורים לממשקי החיים של החברים כדוגמת: סדנאות בישול גורמה, יין, משחקי גולף, תיאטרון, ספא, ערבי מוזיקה ומחול ועוד.



לדברי איריס אמיד מנהלת השיווק של תמיר פישמן : "סקרים מראים כי צרכנים מעוניינים לנהל מערכת יחסים משמעותית עם חברות אשר להן השפעה על הסטטוס הפיננסי שלהן נתון שקיבל אישוש נוסף בסקר פנימי שקיימנו בקרב לקוחותינו".

אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר