בנק הפועלים במהלך שיווקי לבני נוער עם אפליקציה ייעודית

בנק הפועלים משיק מהלך שיווקי לצעירים ומתגייסים, בני 15 עד 19, המציע חשבון עם הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית ופטור מעמלות עובר ושב, כל זאת במשולב עם השקת מיניסייט להורים, שיאפשר להם לסייע לילדיהם להתנהל באחריות פיננסית.

המהלך החדש, תחת הכותרת "פועלים YOUNG – בנקאות לצעירים בלבד", הוא חלק מתוכנית אסטרטגית של בנק הפועלים שנועדה לקדם את אוכלוסיית הצעירים הפותחים חשבון בבנק, תוך מתן מענה הן לצרכי הצעירים והן לצרכי הוריהם. השקת החשבון בתקופה זו של חודשי הקיץ שבה כ- 700 א' תלמידי תיכון וחטיבה מסיימים את שנת הלימודים תסייע לצעירים שעובדים בחופשה בהתנהלותם הפיננסית.

אריק פינטו, הממונה על החטיבה הקמעונאית: "אנו רואים חשיבות רבה בהובלת השירותים לדור הצעירים שמתחילים את דרכם כלקוחות הבנק, תוך מימוש התנהלות פיננסית חכמה ואחראית. שילוב של הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית צעירה ויחס אישי לצעירים – יחד עם כלים להורים להנחלת חינוך פיננסי – יוצר מהלך מוביל בעל ערך הן לצעירים והן להוריהם".

החשבון החדש, "פועלים YOUNG", כולל הטבות בנקאיות וחוץ-בנקאיות ייחודיות, ביניהן: פטור מעמלות עובר ושב, שני טסטים במתנה בלימוד נהיגה בחברת SMARTDRIVE (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר, לא כולל תשלום אגרה), כרטיס חיוב או כרטיס אשראי. צעיר שיפתח חשבון במהלך חודשי הפעילות, יקבל שובר שיאפשר לו לקבל אחת משתי הטבות: סרט ב-10 שקלים במתחמי סינמה סיטי או גלובוס גרופ או פיצה משפחתית ב-30 שקלים בפיצה האט (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר).

חידוש נוסף הוא אפליקציה בנקאית, ראשונה מסוגה בבנקאות, שמיועדת במיוחד עבור הלקוחות הצעירים. ממחקרים שביצע הבנק בקרב לקוחות צעירים עלה, כי למרות שהם מחוברים לסמארטפון 24 שעות ביממה, הם ממעטים להשתמש באפליקציות של הבנק ומעדיפים להגיע לסניף.

לאור זאת, פיתח הבנק אפליקציה ייחודית בשם "פועלים YOUNG" בעיצוב מיוחד לצעירים שכוללת אלמנטים פרסונאליים כמו שם הלקוח ובחירת תמונה אישית וכוללת פיצ'רים שהבנק מצא שצעירים משתמשים ורלוונטיים אליהם, כגון: HOPON – תשלום לאוטובוס מהנייד, בירור יתרה בחשבון ב-scroll, save & go – לחסוך מהדרך, משיכת מזומן ללא כרטיס, איתור סניף או בנקט קרוב, זימון תור לסניף, הפקדת שיק בצילום ועוד.

בנק הפועלים מלווה את המהלך גם תוך התמקדות גם בהורים, שחוששים מהתנהלות כלכלית לא נכונה של ילדיהם. הבנק משיק מיניסייט להורים, שמטרתו לתת להם כלים וטיפים כיצד לאמן את ילדיהם להתנהל בתחום הפיננסי. המיניסייט יהיה נגיש ללקוחות כל הבנקים באתר הבנק ויכלול טיפים לניהול תקציב וחיסכון, שירותים חשובים, סרטונים בשפת הצעירים על עולמות תוכן פיננסיים, כלים שחשוב להקנות לילדים ועוד שלל עצות שיסייעו להורים להנחות את ילדיהם בהתנהלות פיננסית חכמה ואחראית.

המיניסייט שכתובתו: poalimparents.bankhapoalim.co.il יעלה לאוויר ויהיה זמין לקהל הרחב החל מהתאריך 8/7/15.

השקת פועלים YOUNG תלווה בקמפיין דיגיטלי בהובלת הראפר איזי, שנחשב לטאלנט מוכר ואהוד בקרב בני נוער, עם מיליוני צפיות ביוטיוב ועשרות אלפי עוקבים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות.

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים