ההצלחה של נעלי קרוקס בקיץ האחרון לא מפסיקה לייצר גלים. חברת 'פריסקי' (FRISKY) תשיק לראשונה את מה שהיא מכנה-"הלהיט החדש של הקיץ בתחום ההנעלה", במסגרת אירוע המוני שעורך ערוץ ניקולודיאון בפארק החדש בפתח תקווה – "פיקניקלודיאון". השווי הכספי של החסות עומד על 50 אלף דולר.
מהחברה נמסר כי האירוע אשר יתקיים ביום העצמאות (24.4) עומד בסימן אורח חיים בריא ותזונה נכונה ומותאם בקונספט שלו לערכי חברת 'פריסקי'.
במסגרת החסות יוקם מתחם סגור ומעוצב ויוצג בו נעלי הגומי הצבעוניות ומונעות הזיעה. במסגרת הפעילויות באירוע יחולקו נעלי פריסקי ואביזרי קד"מ של החברה כמו: חולצות, כובעים ועוד..
איציק מועלם, מבעלי חברת 'פריסקי' מוסר : כי "שיתוף הפעולה בין ערוץ ניקלודיאון לחברתנו נראה לנו טבעי ביותר, שכן מדובר במוצר שפונה לקהל צעיר ואנו רצינו למקד את פעילות החברה לקהל של משפחות וילדים."
חברת פריסקי, בבעלות האחים איציק ואילן מועלם, נוסדה ב- 1992. מוצרי החברה משווקים בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות.