גולברי עורכת תצוגת אופנה באמפיתיאטרון בקיסריה

חברת גולברי , הינה רשת האופנה הראשונה בישראל, אשר תערוך תצוגת אופנה באמפיתיאטרון בקיסריה אל מול קהל של 3,700 איש.



תצוגת האופנה של גולברי תיערך ב- 30.09.09 ותהווה את תצוגת האופנה הגדולה ביותר שנעשתה עד כה בישראל.



התצוגה תכלול 40 דוגמניות ביניהן, פרזנטורית הרשת- שלי גפני, אשר תפתח ותסגור את התצוגה. התצוגה תכלול מופע למשך שעתיים של הזמר אייל גולן.



השת"פ בין רשת האופנה גולברי למופע של אייל גולן , ייערך למשך חודש וחצי ויכלול קמפיין פרסום רחב בערוץ 2 וערוץ 24 , פרסום ברדיו , מודעות בעיתונים ובמגזינים מובילים, פרסום באינטרנט וקידום מכירות בנקודות המכירה.



לדברי משה גולברי, מנכ"ל גולברי : "כחלק מן האסטרטגיה של הרשת לבדל עצמה משאר הרשתות הקיימות בארץ לנשים, העונה התחלנו במהלך אשר מקנה ללקוחות גולברי "חווית קניה אמיתית". המהלך יכלול רצף של פעילויות ייחודיות , כאשר "יריית הפתיחה" הינה המופע של אייל גולן בקיסריה , תוך שילוב תצוגת אופנה להשקת הקולקציה"



מוסיף גולברי:" הסקרים שערכנו בקרב הצרכניות הישראליות הראו כי, חלוקת כרטיסים למופע כדרך רכישת פריטי הרשת מבדלת את הרשת ונותנת ללקוחותינו ערך מוסף ומעצימה את חוויית הקנייה. בנוסף, הסקרים הציגו את אייל גולן כזמר האהוב כמו גם המופע שלו ולכן היה טבעי כי נבחר בו".



כרטיסים זוגיים למופע יהיה ניתן להשיג באמצעות רכישת פריטים של הרשת ב- 1500 ₪ ומעלה,או לחילופין כרטיס בודד ב – 800 ₪ ומעלה.

אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15509pica6
15401pica5
14227pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר