גינדי השקעות, באמצעות סופרפוש יוצאת בפעילות קד"מ המאפשרת לקונה לחוות את התחושה ליום כניסתו לדירה

גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל"ן בחרו לקדם את שיווק פרויקט נדל"ן "פעם ב- 100 שנים" – הקמתה של שכונה חדשה בלב תל אביב על שטח מתחם השוק הסיטונאי במהלך שיווקי באמצעות חברת סופרפוש פובליסיס.



הקומה השנייה של היכל התרבות תהפוך לתקופה של כחודש ימים לרחוב תל אביבי עדכני – למעשה, משרדי המכירות עוצבו כרחוב תל אביב טיפוסי הכולל "חנויות תל אביביות" וחדר מיצג גדול ומרשים. בנוסף כולל המתחם בית קפה של רשת ארקפה, מסעדה של השף חיים כהן, דוכן יוגורט של YOGO, סניף של בנק הפועלים ועוד. המתחם נבנה על שטח של 3000 מ"ר, בקומה השנייה של היכל התרבות בת"א.



עלות הקמת המתחם (לצד פעילויות קד"מ נוספות) מוערכות בכ- 15 מיליון שקל. המתחם יפתח ביום ראשון הקרוב לקהל הרחב, למשך כחודש.



מנכ"ל סופרפוש פובליסיס, משה בקסי: "מאחר והפנייה בפרויקט זה היא בעיקר לצעירים ומשפחות חדשות, גם אופן הפנייה היא באוריינטציה תוססת ודינמית, תוך דגש על הצד החוותי. הבנו שעל מנת להעביר ללקוח את חווית המגורים בעיר, אנו חייבים לייצר גירוי, תחושה וצפייה אצל הקונה, כך שירגיש בעת הקנייה את אותה תחושה שירגיש ביום כניסתו לדירה".



עוד הוסיף בקסי כי "שיטת פנייה על חושית היא שיטת הפנייה השיווקית המוצלחת ביותר הקיימת כיום. יחד עם זו, זוהי הפעם הראשונה בישראל, שחברת קד"מ מבצעת עבור חברת נדל"ן פעילות המגיעה מעולמות של מותגים גדולים בתחום הסלולר, לייף סטייל ופיננסים."

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)