דומינו'ס פיצה ו- PayPal משיקות את שיתוף הפעולה בישראל

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל ממשיכה להרחיב את שליטתה בתחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר ויוצאת במהלך חדש להרחבת מעגל לקוחותיה ברשת. לפני כחודשיים חתמה הרשת על שת"פ, ראשון מסוגו בעולם, עם חברת התשלומים המקוונים PayPal כאשר היום הודיעו שתי החברות על השקתו באופן רשמי. מעתה יוכלו לקוחות דומינו'ס פיצה להזמין באתר האינטרנט של דומינו'ס ולשלם באמצעות PayPal בצורה בטוחה יותר. במסגרת השקת שיתוף הפעולה ייהנו המשלמים באמצעות PayPal מהנחה של 6% על ההזמנה בתקופת ההשקה, ויתאפשר ללקוחות להזמין באתר של דומינו'ס מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם באתר.



שיתוף הפעולה בישראל, כאמור, הוא הראשון מסוגו בעולם, וצפוי להוות מודל לרשתות דומינו'ס פיצה ברחבי אירופה. מטרת השת"פ היא לאפשר למאות אלפי הלקוחות של דומינו'ס פיצה בישראל לשלם בצורה מהירה ובטוחה יותר באתר האינטרנט של דומינו'ס פיצה, וליהנות באופן שוטף ממבצעים משתלמים, הטבות והנחות ייחודיות בעת התשלום באמצעות PayPal.



אתר דומינו'ס פיצה הינו אתר הזמנות המזון המהיר הגדול בישראל ומתבצעות בו אלפי עסקאות מידי יום. פעילות הסחר האלקטרוני (אתר דומינו'ס פיצה וכן החנויות המשותפות לאתרים המובילים בישראל) מהווה כיום כ- 40% מנפח כלל העסקאות שנערכות בדומינו'ס פיצה בישראל. דומינו'ס פיצה ישראל נחשבת למובילה בתחום הסחר האלקטרוני גם בהשוואה למדינות רבות בעולם בה פועלת דומינו'ס פיצה לרבות ארה"ב.



חברת PayPal, הנמצאת בבעלות תאגיד eBay העולמי, מאפשרת לכל אדם בעל כתובת דוא"ל לקנות ברשת בצורה נוחה, מהירה ובטוחה יותר מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי בפני בעל העסק.



עודד זהבי, מנהל אזור ישראל ודרום אפריקה ב-PayPal : "אנו שמחים על ההסכם עם דומינו'ס פיצה, אשר יאפשר ללקוחותיה לבצע קנייה נוחה ובטוחה יותר באתר וליהנות מהטבות ייחודיות וממבצעים שונים. דומינו'ס פיצה מצטרפת לאתרים מובילים אחרים בישראל אשר בחרו ב-PayPal כאמצעי תשלום מועדף."



יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "כניסת שירות PayPal לאתר שלנו תרחיב את כלל פעילות הסחר האלקטרוני של דומינו'ס פיצה. אין ספק שיותר לקוחות ירגישו נוח ובטחון רב יותר לבצע עסקאות באמצעות האינטרנט. אנו מעריכים כי PayPal תתרום לתוספת של אלפי עסקאות מידי חודש אשר חלקן תהיינה כתוצאה מהמרה מאמצעי תשלום אחרים של לקוחות קיימים ורובן הגדול יהיה מהכנסת אלפי לקוחות חדשים למעגל הלקוחות המתרחב של דומינו'ס פיצה בישראל".

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר