דן אבלגון, מנהל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר חומסקי ישפוט בתחרות הWebby Awards

דן אבלגון, מנהל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר חומסקי, ישפוט בתחרות ה-Webby Awards, אחת התחרויות החשובות והמעניינות בעולם בתחום האינטרנט, הידועה גם בשם "האוסקר של האינטרנט". התחרות נוסדה ב-1995 ומנוהלת תחת חסותה של האקדמיה הבינלאומית למדעים ואומנויות בדיגיטל (IADAS). חבר השופטים מורכב מאושיות תרבות ותקשורת לרבות דיוויד בואי, מייסד טוויטר ביז סטון, אריאנה האפינגטון, מאט גרואונינג יוצר משפחת סימפסון ובוב גרינברג יו"ר חברת הדיגיטל והחדשנות R/GA.



בנוסף, אבלגון ישפוט בתחרות ה New York Festivals 2013 בקטגורית הדיגיטל כחלק מצוות השופטים ב-Grand Jury. מאז 1957 נחשב הפסטיבל לאחד מ-10 תחרויות הפרסום החשובות בתחום ויתקיים ב-1 וב-2 במאי בניו יורק.



אבלגון בעל תואר במנהל עסקים בהתמחות בתקשורת שיווקית מהמרכז הבינתחומי ובוגר מחזור א' של "הבצפר" (בית הספר של חברות הפרסום), שימש בעבר כקופירייטר בשלמור אבנון עמיחי Y&R וכמנהל פיתוח עסקי של קרן ההשקעות סינמה ניו מדיה שהשקיעה בחברות ניו מדיה. בשנת 2011 חברת המדיה החברתית UTURN, בה היה שותף, מוזגה לאדלר חומסקי. לאחר המיזוג מונה למנהל את פעילות הדיגיטל של אדלר חומסקי ולאחראי על תחומי הדיגיטל והחדשנות של המשרד.



בתקופתו של אבלגון, גדל מחזור הדיגיטל של אדלר חומסקי בלמעלה מ-20%. מבין הקמפיינים עליהם אחרי: קמפיין המובייל לבזק בו גידי גוב "התקשר" לגולשים וסיפר להם על חבילת הסלולר החדשה, קמפיין ה POKE של דלתא וקמפיין התוכן המותגי של סטילה, בו הופקה סדרת אנימציה בחסות המותג שהייתה Spin off על הריאליטי הישרדות VIP והפכה לסדרת האנימציה הנצפית ביותר ברשת ב-2012.

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)