את השקת הסדרה ג'נסיס יאנג המיועדת לבני נוער, קיימה אתמול חברת ""ד"ר פישר "באירוע בהשתתפות בני נוער מכל רחבי הארץ ש"הוסמכו" ע"י החברה כ"דוקטורים בלהיראות מעולה". את הפעילות לנוער תוביל חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער ולצעירים בשיתוף ארק אינטראקטיב.
במסגרת האירוע הממותג תחת הקונספט של 'ד"ר בלהראות מעולה' יעברו כמאה בני נוער מכל רחבי הארץ סדנת הדרכה לטיפול יומיומי בעור ולשמירה על עור בריא ויזכו להכיר באופן אישי את ד"ר אלי פישר מייסד החברה. בסיום האירוע יקבלו הצעירים תעודת הסמכה לייעוץ "בלהראות מעולה" ויצולמו למזכרת עם חלוקים ממותגים של ד"ר פישר וסטטוסקופים. השקת סדרת ג'נסיס יאנג באירוע בתל-אביב היא פתיחת קמפיין ארצי לקידום תכשירים המיועדים לבני נוער – על ידי בני הנוער עצמם.
אביבית רוטשטיין, מנהלת חטיבת המחקר והאסטרטגיה ב"ד"ר פישר" מסכמת: "כחברה מובילה בתחום הדרמטולוגיה והקוסמטיקה, הפונה לקהלים רבים ומגוונים, אנו מזהים את הצורך בפניה לבני נוער באמצעות 'השפה' העכשווית שלהם. המחשבה שעמדה מאחורי מינויים כ'שגרירים' הייתה לקרב אותם לסדרה, המיועדת להם, ולחזק בהם את ההזדהות עם המותג. פעילות ההשקה תלווה באפליקציה ייחודית בפייסבוק, שבה בני הנוער יעלו סרטוני פרסומת ויקבלו QR CODE
שישולב בתמונת הפרופיל שלהם ויופץ בקרב חבריהם. עמוד הפייסבוק של ד"ר פישר הינו אחד מהעמודים המובילים והפעילים ביותר בארץ, ומונה כיום למעלה מ- 75,000 אוהדים".