האיום הדמוגרפי: אינטרסייט משדרגת את מערכת eRate למדידת רייטינג אינטרנטי בישראל

חברת אינטרסייט השיקה היום את פאנל המדידה הראשון בישראל. הפאנל שיחובר למערכת בקרת הפרסום והרייטינג eRate, ישמש למדידת רייטינג ופילוח אוכלוסיית הגולשים באתרים, וניתוח אפקטיביות הפרסום באתרים על פי משתנים סוציודמוגראפי.



לדברי איתי אוליניק מנכ"ל אינטרסייט: "השקת פאנל המדידה מהווה מהפכה בכל הקשור למדידת אתרים ולניתוח אפקטיביות הפרסום: "השקת הפאנלים היא ציון דרך בצורה בה אנו מודדים ומנתחים את אפקטיביות המדיה ואת כדאיות הפרסום באתרים השונים. האפשרויות הפילוח הסוציודמוגראפי של אוכלוסיית הגולשים והנחשפים לפרסום יאפשרו פרסום אפקטיבי ויעיל יותר לקהלי מטרה ספציפיים, כמו גם לבחון את המידה בה קהלים אלו הגיבו לפרסום."



חברת InterSight מספקת שירותי מחקר ומדידה באינטרנט לצד מחקרים טלפוניים ופנים אל פנים "סטנדרטיים". החברה משלבת חדשנות טכנולוגית ומחקרית עם הניסיון המקצועי רב השנים של חברת שילוב. InterSight משרתת מגוון רחב של לקוחות, מפרסמים ופרסומאים, מתחומי שוק שונים. את InterSight מנהל איתי אוליניק, ומשרדיה נמצאים ברמת גן.



מערכת eRate היא מערכת בקרת הפרסום ומדידת האתרים המובילה בישראל. המערכת פועלת במרבית חברות האינטראקטיב ומשמשת לבקרה וניתוח אפקטיביות הפרסום באינטרנט, כמו גם למדידת אתרים.


אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר