הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה העלתה בימים אלו את קמפיין ראש השנה של רשת סופר-פארם בכל סניפי הרשת. המסחור החזותי של סניפי רשת סופר – פארם נעשה מתוך כוונה ליצור נראות מרחוק ובולטות, המזמינה את הלקוחות להיכנס פנימה ומלווה אותם לאורך כל הקניה. במסגרת הפעילות מותגו הסניפים כך שהלקוחות נחשפים לכל הצעות הערך לכבוד החג, בצורה בולטת וברורה.
הפעילות כללה מגוון אלמנטים מבית הדיה, בהם: כרזות, פרסום מדף, פרסום רצפה ועוד כך שלא ניתן להתעלם מהפעילות במהלך השהייה בחנות.
הדיה היא חברת מדיה ייחודית למיתוג, נראות ופרסום בנקודת המכירה המעניקה ללקוחותיה פתרון מלא לפעילות בנקודת המכירה ובונה קמפיינים משלב העיצוב והתכנון ועד לשלב ההפקה וההקמה אשר תוצאותיו ניכרים ישירות בשורת המכר. להדיה כ-2,000 קמפיינים שונים בשנה המתבססים על כך ש-87% מההחלטות לקנייה מתקבלות בנקודת המכירה. אמצעי הפרסום של הדיה הם בעלי השפעה וחשיפה מוכחים המובילים לגידול במכירות של למעלה מ- 50% במהלך הפעילות הפרסומית.