המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) , המקיים זאת השנה ה-12 את "תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח" לקידום התחום בישראל , הכריז על החברות והארגונים שעלו לשלב הגמר ב-5 הקטגוריות של התחרות השנה, שבכל אחת מהן יוכרז זוכה.
הארגונים שעלו לגמר השנה ב- 5 הקטגוריות של התחרות הם:
· קטגוריית השירות כשותף אסטרטגי : תנובה, ישראכרט, Websem, עיריית תל-אביב ומכבי שירותי בריאות
· קטגוריית העצמת עובדים : אל-על, רפאל, תנובה וביטוח ישיר
· קטגוריית מהלכים פורצי דרך ותהליכים חדשניים בשירות: אסותא, עיריית חיפה, ישראכרט ו- DHL.
· קטגוריית הערך המוסף ללקוח : תנובה, אל-על, שטראוס מים וטורנדו
· Platinum – פרס השירות המתמיד : ישראכרט, מיקרוסופט ושירותי בריאות כללית
תחרות המצויינת בשירות וחווית הלקוח מיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר מציבים את נושא השירות בארגון כחלק מהיעדים העסקיים שלהם.
עם השנים הפכה התחרות לאחד מהמדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות.
השנה ניגשו לתחרות עשרות חברות וארגונים שהגישו את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה , המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.
הארגונים שעלו לגמר נבחרו לאחר תהליך בחינה ובדיקה מעמיק של הפרויקטים שהוגשו על ידי ועדת השופטים של התחרות בראשות חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר וכן באמצעות סקר שביעות רצון שנערך בקרב לקוחותיהם.
ההכרזה על הזוכים בגמר תתקיים במהלך כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל, שייערך ב- 1 לאפריל 2014 בכפר המכביה ברמת גן, בנוכחות מאות משתתפי הכנס.
לדברי לירז כהן, מנהלת פעילות המי"ל , "השנה ראינו היענות גבוהה של חברות עם מהלכי שירות מעוררי השראה ועצם הגשת המועמדות שלהם לתחרות ממחישה את תפיסת השירות שלהם כמרכיב משמעותי בארגון".
כהן מוסיפה: "מי שנבחרו לעלות לשלב הגמר הם אלו שעברו את הציון הממוצע בקטגוריה בה התמודדו, המורכבת מ-50% ציון שופטים ו-50% סקר שביעות רצון ונראה שהאתגר של השופטים בתחרות לבחור את הזוכים בגמר בהחלט לא פשוט".