הום סנטר משיקה קולקציה חדשה בהשראת עולם התבלינים ומכריזה על מהלך חדש המתמקד במודעות סביבתית

דוד ביקובסקי, מנכ"ל רשת הום סנטר הודיע היום על מהלך חדש של הרשת, המתמקד במודעות סביבתית ושמירה על איכות הסביבה, במסגרתו תעניק הרשת לצרכנים את הידע והכלים לבחור במוצרים שהם בעלי עדיפות סביבתית, בכל מחלקות הרשת.



במסגרת המהלך, תעניק הרשת מידע חיוני על מוצרים באמצעותם ניתן לתרום לסביבה איכותית, ירוקה, טובה ונקיה יותר."



המהלך החדש מושק בימים אלו במקביל להשקת הקולקציה החדשה לחגים, המעוצבת בהשראת עולם התבלינים ובמסגרת זו יימכר מארז תבלינים במחיר 14.99 ₪.



ההשקעה בהערכות הרשת לקראת החגים ובמהלך החדש מוערכת בכ- 3.7 מיליון ₪.



הפעילות תגובה בקמפיין פרסום, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי בעיתונות היומית, מגזינים, שלטי חוצות ובאינטרנט.



בנוסף, יעוצבו נקודות המכירה בהתאם, הן באמצעות הבלטה למוצרים הידידותיים לסביבה והן בנראות הסניפים.



כמו כן, לקראת החג יוצאת הום סנטר במבצע משותף עם חברת ארקיע, במסגרתו כל הרוכש ממוצרי הום סנטר ב-199 ₪ ומעלה, מקבל 100$ מתנה בחברת ארקיע לקראת החג. המבצע המשותף בתוקף: החל מתאריך 12/9/08 ועד 30/9/08.



ביקובסקי ציין, כי בעקבות המהלך של המודעות הסביבתית לקראת החגים, הרשת צופה עליה במכירות בכ-13% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק