הייצוא גדל – גם של ההון האנושי

ההצלחה של החברות הישראליות בחו"ל בתחום הנדל"ן והקמעונאות מתבטאת גם לביקוש גדל של עובדים ישראלים בחו"ל. במקביל, אם אתם שולטים בשפה זרה יש מי שמחפש אתכם בישראל.


אתרAllJobs , המרכז משרות המתפרסמות במשק, מפרסם לראשונה את תוצאות ניתוח הנתונים של השנה החולפת בשוק העבודה המקומי. לפי נתוני האתר בין התחומים הבולטים הנמצאים במגמת עלייה ניתן לציין את תחום המשרות בחו"ל (relocation), תחום שרשם גידול של 253% בביקוש לעובדים. עוד עולה מנתוני האתר כי משרות להן נדרשת שפה זרה נהנות אף הן מגידול וצמיחה מטאורית בביקושים שעמדו על כ- 540%. הנתונים מתייחסים לתקופה שבין יוני 2005 לאוגוסט 2007.



לדברי רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר AllJobs, העלייה החדה בהיצע המשרות לדוברי שפות זרות ועבודה בחו"ל מעידה על התפתחות המשק הישראלי כלפי חוץ והצטרפותנו אל משפחת הכפר הגלובלי. חברות ישראליות מעדיפות להקים נציגויות של עצמן בחו"ל ומאיישות אותן בעובדים ישראלים איתם הן מרגישות בנוח. בנוסף, היקפי היוצא והיבוא גדלים ולכן ישנה עליה בביקוש לעובדים הדוברים שפות זרות. עוד מוסיפה הנדלר כי העלייה במספר החברות הזרות המקימות בסיסים בישראל מביאה איתה את הביקוש לעובדים ישראלים דוברי שפות.


אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר