עלייה של 40% בביקוש לנעלי נוחות לגברים בשנת 2006

חברת "ליידי קומפורט" מכריזה על עלייה של 40% בביקוש לנעלי הנוחות לגברים של החברה, בנתוני הסיכום של שנת 2006. בסקר לקוחות שערכה החברה התבקשו הלקוחות לדרג את חמשת הקריטריונים המשמעותיים בבחירת הנעל.



הנוחות התבררה כמרכיב החשוב ביותר בבחירתם של הגברים הישראלים ולאחריה העיצוב, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, אופנתיות הנעל ושם החברה (מותג).



מיכאל איבני, מנכ"ל "ליידי קומפורט", מוסר: "בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בביקוש לנעליים אלגנטיות המשלבות את כל היתרונות של נעל התעמלות.


את הנתונים המפתיעים, של עלייה ב-40% בנתוני המכירות, אפשר לייחס לחידושים הטכנולוגים שמאפשרים לנו לייצר היום נעליים במראה אופנתי, המשלבים סוליה גמישה, קלות של הפריט ורפידות מתקדמות לנוחות מקסימלית".

אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר