היפוך היוצרות: "ערד תעשיות טכסטיל" תייצא מגבות לסין


בניגוד לכל מה שהתרגלנו, דווקא הסינים רוצים טקסטיל כחול לבן: חברת "ערד תעשיות טכסטיל בע"מ", יצרנית המותג "ערד" חתמה על הסכם עם רשת בתי כל בו יוקרתית בסין ובהונג קונג. במסגרת ההסכם תייצא החברה לסין מגבות בהיקף של 150 אלף דולר בשלב הראשון, עם צפי להזמנות נוספות.



ההסכם נחתם לאחר ביקורה בישראל של הגברת דבורה צ'אנג, בעלת רשת בתי הכל-בו LICK SANG COMPANY. הרשת מונה 50 סניפים בסין ו-10 סניפים בהונג קונג והיא פונה לקהל האלפיון העליון.



מגבות "ערד" ייצרו עבור הרשת סדרה ייחודית של מגבות על פי דרישת הלקוח ובהתאמה לשוק הסיני המתבטאת בעיקר בדרישה לצבעוניות בגוונים פסטלים.



נעה קוצ'ינסקי, מנהלת השיווק ועיצוב המוצר של "ערד תעשיות טכסטיל בע"מ: "בעקבות שיתוף הפעולה שנוצר עם השוק הסיני אנו מאמינים כי נפתח השער לשיתופי פעולה נוספים עם מדינות המזרח הרחוק ואנו שמחים וגאים על כך שתוצרת ישראלית זוכה לביקוש גם במדינות אלה. אנחנו שמחים להפוך את היוצרות ולהימנות על חלוצי תעשיית הטכסטיל הישראלית המייצרת עבור סין ולא ההפך – כפי שהיה נהוג עד כה".



בימים הקרובים ישלחו לסין דוגמאות "פיילוט" של המגבות והצפי הוא שהמשלוח הראשון יגיע ליעדו כבר בחודש הקרוב.



"ערד תעשיות טקסטיל", הנה יצרנית מגבות איכות, מצעים וביגוד סטרילי למגזר העסקי והפרטי בארץ ובחו"ל. החברה הוקמה בישראל לפני 30 שנה ע"י משפחת היימן, מבעלי קבוצת סטנדרט טקסטיל העולמית, מתוך חזון ההגשמה הציוני, שמלווה את עשיית החברה מאז ועד היום. שם החברה משקף את הקשר העמוק לעיר ערד ולתושביה. מחזור המכירות של החברה עומד על כ- 90 מיליון דולר ובין לקוחותיה נמנים מלונות היוקרה של לאס ווגאס ורשתות בתי מלון נוספים בארה"ב. המפעל מספק את מרבית צריכת המגבות של הגופים המוסדיים בישראל כולל צה"ל, משרד הבריאות, קופת חולים, השב"ס וכן כ- %70 מכלל צריכת בתי המלון בארץ.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר