הלוגו של קספרסקי יוצג על פרארי F150 החדשה

מעבדת קספרסקי, מפתחת מובילה של תוכן מאובטח ופתרונות סכנות ניהול , תיקח חלק בהשקת המכונית החדשה של פרארי בפורמולה 1, שתישא את לוגו חברת קספרסקי בחזית המכונית לכל אורך עונת מרוצי 2011 של פורמולה 1.



"מעבדת קספרסקי היא חסידה אמיתית של קבוצת הפורמולה 1 של פרארי", אמר יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד מעבדת קספרסקי. "סבב השותפות שלנו עם פרארי רק החל ואנו נרגשים מכך מאוד. כולנו נרגשים ומחכים בקוצר רוח לתחילת עונת המרוצים ומצפים כבר לראות מכונית הפרארי בקו הזינוק – עם הלוגו שלנו עליה!"



טקס ההשקה של המכונית החדשה מתוכנן להתקיים במפעל המפורסם של פרארי באיטליה. האירוע מתקיים מדי שנה לפני תחילת עונת המרוצים וזוכה לסיקור תקשורתי רחב מכל העולם, כאשר שותפיה של פרארי זוכים להצצה בלעדית במכונית החדשה לפני שתעשה את הופעת הבכורה שלה ביום הראשון למירוצים בוולנסיה.



שיתוף הפעולה של מעבדת קספרסקי עם פרארי החל ב-2010, כשהשלב הראשון לשותפות היה במהלך סבב התחרויות באליפות לה-מאן. מאז התרחבה השותפות לעולם הפורמולה 1 היוקרתי. החל משנת 2011 יחשפו אוהדי ומעריצי מירוצי הפורמולה 1 וסדרת המרוצים בלה-מאן ללוגו מעבדת קספרסקי שיוצג על מכוניות פרארי שישתתפו בשתי סדרות המרוצים.

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
 טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר