המהלך השיווקי הגדול הבא של רשת שוקן – פסטיבל גלידת העיר (ה-2)

עיתון "העיר" תל אביב יוצא גם השנה במהלך השיווקי המסורתי שלו ועורך את פסטיבל הגלידה – "גלידת העיר", זו השנה השנייה ברציפות, ברחבת מתחם מרכז ויצמן בתל אביב. הפסטיבל שיתקיים בימים חמישי ושישי (19-20 ביולי 07), ירכז תחת קורת גג אחת את מיטב יצרני הגלידות והגלידריות בעיר.



יש לציין כי רשת שוקן אלייה שייך העיתון, מפיקה גם את פסטיבל טעם העיר ורואה בנתינת חסותה ובארגון מיזמים אלו כלי לקידום מכירות ולמיצוב העיתונים כמובילים בתחומי התרבות.



ממערכת "העיר" נמסר כי במהלך ימי הפסטיבל ייהנו המבקרים משלל אטרקציות ומופעים לכל המשפחה, וביניהם: סדרת הלהיט המצליחה "בוב ספוג וחברים", מופע אקרובטיקה וירטואוזי של הקרקס האפריקאי "Rasta Mombasa" ממומבסה שבקניה ועוד.



עוד נמסר כי מטרת הפסטיבל הינה ליצור הפנינג רב תחומי, המשלב בין תרבות אכילת הגלידה, הפעלות לילדים ולמשפחה, מוזיקה ותרבות. לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "פסטיבל 'גלידת העיר' הינו אירוע חווייתי, המשלב אוכל, מוזיקה והפנינג לילדים, אותו יזם עיתון העיר לראשונה בקיץ שעבר, במטרה להופכו למסורת קיצית מרעננת. המסורת ממשיכה גם השנה, כחלק ממדיניות רשת העיר להיות מובילה עירונית, המארגנת ושותפה למגוון אירועים ופעילויות בתחומי האוכל, המוזיקה ותרבות הפנאי, לרווחת תושבי העיר".




אולי יעניין אותך

אולם
15722pic29
15509pica6
15401pica5
14227pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר