רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת השבוע באירועי: "מסיבת ההפתעות הגדולה" המיועדת לחברי קלאב 365. האירועים שיערכו בכל סניפי רשת המשביר החדש לצרכן בין התאריכים 9/5 עד 13/5 יכללו בין היתר: מבצעים, הנחות והטבות בכל קטגוריות בהן המשביר החדש לצרכן פועלת החל מאופנה, טיפוח, קוסמטיקה, בישום, אביזרי אופנה, טקסטיל, הנעלה, תכשיטים ועוד.
מיכה דרורי – מנהל מועדון 365, מסר כי חברי המועדון – המונים כ- 400 אלף בתי אב, נהנים משלל הנחות ומבצעים חסרי תקדים במסגרת מבצע "מסיבת ההפתעות הגדולה" הנערך פעמיים בשנה, כל זאת בנוסף להנחות שוטפות אשר מקבלים חברי המועדון במהלך השנה כולה.
לרגל "מסיבת ההפתעות", תצא רשת המשביר החדש לצרכן במסע פרסום בעלות כוללת של 3.2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום פוגל לווין.
מסע הפרסום כולל תשדיר בטלוויזיה, ברדיו, בערוצי המדיה המיועדים למגזר רוסי וערבי, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית וכן, ערכת דיוור ישיר לכ- 400 אלף בתי אב הכוללת חוברת מבצעים מהודרת וקופונים של מוצרי "ההצעה המפתיעה".