הפוך את דף ה"אודות" באתר האינטרנט לדף מכירתי

רבים מן המבקרים באתרי אינטרנט של חברות וארגונים מקליקים בדרך כלל בראש ובראשונה על דף ה"אודות". דף זה מסביר לגולש מה מהות העסק, מהם המוצרים והשירותים שהוא מציע, מי מנהל אותו, מתי הוקם ועוד ועוד.

כאשר באינטרנט קיים חוסר ודאות לגבי רכישות און-ליין, טבעי הדבר שהגולשים ירצו לדעת יותר אודות החברה, אשר באתר שלה הם מבקרים, לפני שהם מבצעים קניה כלשהי.

זכור לכלול בדף "אודות" תמונות של הנהלת החברה, העובדים ותמונה של בניין החברה. גם קישור בולט ליצירת קשר חשוב מאוד על מנת להעניק תחושת בטחון. דף "אודות" הוא גם מקום מצוין לספר את הסיפור שמאחורי הקמת החברה. אנשים אוהבים לקרוא כיצד צמחו חברות, כמו גם לקרוא במה הארגון מאמין וכיצד הוא דואג ללקוחותיו. ספר לגולשים סיפור מעניין והם לא ישכחו אותו במשך זמן רב.

אולי יעניין אותך

website1
dorit-singer1
F0_0316_0200_DROR
template-1599667_640
crush
desktop-accessibility-preferences-1294499_640

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר