הפוך על הפוך: תלמה מורידה שבוע לפני הזמן המתוכנן את קמפיין הפרסום לשיתוף פעולה עם אלבום ערוץ הילדים

תלמה מקבוצת יוניליוור, החליטה להוריד את קמפיין הטלוויזיה לשיתוף הפעולה עם אלבום ערוץ הילדים כשבוע לפני מועד ירידתו המתוכנן. ההחלטה על המהלך התקבלה בעקבות ההצלחה הגורפת ומיידית של הקמפיין, במסגרתו חולקו בדגני הילדים של תלמה (המשתתפים במבצע) מדבקות מתוך סדרות המופיעות בערוץ הילדים.



מנתוני המכירות של תלמה עלה כי הכמות שהוקצתה לצורך המבצע אזלה כמעט לחלוטין ברשתות, כשבועיים לפני מועד הסיום המשוער. משכך, הוחלט להוריד את הקמפיין מהמסכים, כשבוע טרם מועד ירידתו המתוכנן.



תלמה מקבוצת יוניליוור יצאה בשיתוף פעולה ייחודי עם אלבום ערוץ הילדים בהשקעה של כ- 2 מליון ₪. במסגרת המהלך מחולקים בדגני הילדים של תלמה (המשתתפים במבצע) מדבקות מתוך סדרות המופיעות בערוץ הילדים, ביניהן: ויינקס, בראץ, ארתור, פוקימון, יו-גי- הו, ראש גדול, פיג'מות והצלצול הוא בשבילי.



שוק דגני הבוקר בישראל נאמד בכ- 600 מיליון שקל בשנה, ומוביל אותו מותג תלמה, המהווה מעל 60%. ממוצע צריכת הדגנים בישראל – 2.5 ק"ג לאדם לשנה. תחום דגני ילדים ומשפחה נאמד בכ- 230 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה תלמה נתח שוק של כ- 62%, עם מס' מותגים מובילים בסגמנט: קורנפלקס תלמה, כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.



ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הנה גבוהה ביותר: 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו- 83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר