השקה מחדש לסדרת פתית מבית יוניליוור

פתית, מבית יוניליוור, הקרקר הייחודי המוכר והאהוב מזה עשרות שנים, יוצא במהלך תדמיתי במטרה לרעננו ולמצבו מחדש כמותג אשר יהיה שותף אקטיבי במסע היומיומי לשמירה על המשקל. ההשקה כוללת נראות חדשה, טעמים חדשים ופעילות שיווקית ייחודית בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪ תחת הסיסמא "השינוי מתחיל עכשיו".



לראשונה בישראל משקיעה חברת יוניליוור במהלך שיווקי חדשני ויוצא דופן, המציע לקהל לקוחותיו ליווי וקואוצ'ינג תזונתי באמצעות אתר אינטרנט ראשון מסוגו בישראל.



האתר שהוקם ע"י חברת גריי אינטאקטיב, ישמש כקואוצ'ר תזונתי לכל אחת מהלקוחות, ובו תוכל כל לקוחה לקבל הדרכה, יעוץ וכלים שיעזרו לה בהשגת המטרות אותן הציבה לעצמה והמהלך התזונתי אליו היא שואפת, באופן פשוט וקל. האתר אף מאפשר קיום דיאלוג עם לקוחות פתית באמצעות תיבת המייל או הטלפון הנייד.



זהו האתר הראשון בישראל הכולל בתוכו את כל האלמנטים הדרושים למעקב ולהדרכה תזונתית, ומלבד מחשבונים טיפים וייעוץ, יכלול גם פורום פעיל ודיאטנית שתייעץ ותענה על צרכיה ושאלותיה של הלקוחה.



בשנים האחרונות אנו עדים למגמה כלל עולמית של עליה ניכרת באחוזי הנשים הגולשות ברשת. האישה המודרנית נעזרת באינטרנט ככלי יעיל וזמין לקבלת מידע נחוץ במגוון רחב של נושאים . במקביל, יותר ויותר נשים נחשפות ומעורבות בקואוצי'נג תזונתי התופס אט אט את מקומה של הדיאטה המסורתית. מכאן, פתית המציע אימון תזונתי באינטרנט, נותן מענה רלוונטי מתמיד למגמות עולות אלו.



שולי כרמל, מנהלת תחום תחליפי הלחם ביוניליוור: "השקת מותג פתית מחדש הינה מהלך מאתגר ויוצא דופן. לקחנו על עצמנו משימה ארוכת טווח, מתוך מטרה להפוך את פתית לחלק משגרת יומן של הצרכניות שלנו. הכוונה היא לקיים דיאלוג עם לקוחותינו ובאמצעות ממשק אינטראקטיבי באינטרנט לאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מאימון תזונתי וכלים שיעזרו לו לחיות ולאכול נכון ובריא. המהלך הינו מהלך כולל ומתמשך המקיף מגוון ערוצים אשר יבוא לידי ביטוי בחדשנות מוצרית, שפת אריזה חדשה, קמפיין חסויות, פעילות בנקודת המכירה וכאמור, פעילות אינטרנט ייחודית ".


המהלך החדש ילווה גם בהשקת חדשנות מוצרית של שני פריטים חדשים: פתית עם עגבניות ופתית בסגנון כפרי שיצטרפו למגוון הקיים הכולל: פתית שוודי, 6 דגנים, חיטה, חיטה מלאה, שיפון ובצל.

במקביל משיק פתית אריזות חדשות ורעננות, אשר עוצבו על ידי הסטודיו לעיצוב של יוניליוור. האריזות יהוו במה נוספת באמצעותה יועברו מסרים וטיפים ברוח המסר המוביל של הדיאלוג השוטף עם הצרכן.



המותג פתית הינו מותג שקיים עשרות שנים בשוק. אף על פי שבעבר לא נתמך שיווקית הוא מותג הנמצא בצמיחה, מדורג בשלישיה המובילה את עולם תחליפי הלחם ומזוהה באופן חד חד ערכי עם עולם של בריאות ודיאטה.



כתובת האתר: www.patit.co.il.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק