וועדת מחקר ומדידה של האינטראקטיב באיגוד חברות הפרסום: "נמדוד את הרייטינג גם בלי אישורם של האתרים"

וועדת מחקר ומדידה של חברות האינטראקטיב החברות באיגוד חברות הפרסום, יצאה בצעד ראשון לקידום נושא מדידת הרייטינג באינטרנט בישראל. הוועדה פרסמה בקשה לקבלת מידע מחברות שברשותן מערכות היכולות למדוד את הרייטינג באינטרנט בישראל.



בוועדה חברים: תימור גורדון – מנכ"ל ARC יוסי ארז -מנכ"ל McCann Digital, רועי רון – סמנכ"ל מדיה ולקוחות בחברת NEXT-IN, וערן ארדן מנכ"ל משותף ב GREY INTERACTIVE, הוועדה שמה לה למטרה לייצר סטנדרט אחיד למדידת הרייטינג באתרים.



בין החברות ואישים שפנו לאיגוד לקבל את מסמך הדרישות של וועדת המדידה: TNS, נילסן, יפעת, אבינועם בורג, אלון מלכנר, שילוב-ERATE ואינטר-טק


ערן ארדן, יו"ר הוועדה מוסר: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת סטנדרט מדידה, אשר יאפשר בחינה אחידה ואמיתית של התחום, אנו מאמינים כי סטנדרטיזציה תביא לגידול פעילות הפרסום באינטרנט" תימור גורדון, חבר הנהלת איגוד חברות הפרסום מוסיף: "יוזמות שונות בתחום המדידה אשר ניסו להתרומם בארץ, נתקלו בסירובם של האתרים הגדולים להימדד, אנו קוראים לאתרים הגדולים להרים את הכפפה ולשתף אתנו פעולה. נשמח לצרף לוועדה הבוחנת את כל מי שיתחייב להימדד, עם זאת במידה ונתקל גם הפעם בהתנגדות, חברות האינטראקטיב החברות באיגוד ישתפו פעולה על מנת להעביר נתונים אשר ייתנו מדדי רייטינג אמיתיים"

אולי יעניין אותך

 שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר