וילנאי קיבל את פרימה: תקציב הפרסום של רשת מלונות "פרימה" ישראל הוענק למשרד הפרסום וילנאי

רשת בתי המלון פרימה בחרה בפרסום וילנאי להעניק לה שירותי פרסום וייעוץ שיווקי. במסגרת ההתקשרות, וילנאי ישלים את הליך המיתוג בו החלה הרשת במטרה להפוך לרשת מלונות קונספט. עם השלמת מהלך המיתוג תצא הרשת בקמפיין בפרסומי. טרם הוגדר היקף תקציב הפרסום של הרשת. לצד פעילות הפרסום, יספק פרסום וילנאי גם ייעוץ שיווקי להנהלת הרשת.



"בחרנו בפרסום וילנאי בזכות הגישה הייחודית של המשרד, שהציג יכולות פרסום משכנעות לצד חשיבה שיווקית מקורית", אמרה אתי לוי מנכ"ל הרשת, "אני מאמינה שביחד נדע להשלים את המהלך המשמעותי של בניית הזהות, ולחשוף לציבור הרחב את הייחודיות של בתי המלון ברשת שלנו" .



רשת מלונות פרימה שבשליטת הנרי ומרק מוסקוביץ', מונה שמונה מלונות בוטיק בטבריה, ת"א, ירושלים, ים המלח ואילת. בחודשים האחרונים הנהלת הרשת השקיעה למעלה כ – 70 מליון ₪ בשיפוץ מסיבי של בתי המלון ובהפיכתם למלונות קונספט, כאשר המטרה היא לבנות לכל מלון נושא ייחודי שיבוא לידי ביטוי הן בתכנים ובשירותים הניתנים בבית המלון והן בעיצוב הכולל.



"זו משימה מסקרנת ומאתגרת עבורנו ואנו נרתמים אליה במלוא המרץ", אמר צביקה וילנאי, מנכ"ל פרסום וילנאי, "אני מודה על הבעת האמון ועל כך שנבחרנו להיות הפרטנר שיסייע לרשת לממש את הפוטנציאל שלה".

אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר