זהירות ! נייקי מסנדלת

אין ספק שנייקי היא חברה גלובלית עם תקציבי שיווק ופרסום של מאות מיליוני דולרים בשנה. אך יחד אם זאת, אנו רואים שגם היא פועלת לעתים בצורה לא סטנדרטית, ומנהלי שיווק שלה יודעים דבר או שתיים בשיווק גרילה.

בסרטון אנו רואים קמפיין של נייקי שהיה בפראג ותפקידו היה לעודד אנשים לרוץ מאשר לנסוע ברכב. העיתוי לא היה מקרי בכלל. מנהלי שיווק של החברה בחרו לעשות את הקמפיין ב-22 לספטמבר, שזה "יום בינלאומי ללא מכונית". האפקט היה מדהים. אנשים נעצרו ליד המכוניות, קראו פתקים שנצמדו לחלונות בדימוי "קנס של המשטרה" שכמובן כללו מסר של נייקי ללקוחות הפוטנציאליים. בנסיבות אחרות, הקמפיין כנראה היה נתפס כפולשני מדיי ואפקט שלו היה מוטל בספק.


אני מדגיש את הפוסט לכל אותם אנשי שיווק שעומדים מאחורי קמפיינים יקרים למדיי לחלוקת פליירים במיליוני עותקים בין המכוניות, ש-99.99% מהם נזרקים לפח ולא זוכים לתשומת לב אפילו של אלפית שנייה כי התופעה הפכה למטרד של ממש לנהגים בחניונים ברחבי הארץ. חברה תפתחו את הראש קצת – תתחילו לחשוב יצירתי!


הפוסט פורסם בבלוג Buzz Obzerver



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר