חברות המיתוג המובילות נרשמו ל- Israel Brand Award

ב- 13.7 יתקיים כנס ISRAEL BRAND AWARD במרכז הכנסים שפיים, בו יוצגו המיתוגים הטובים ביותר בישראל ב- 20 קטגוריות שונות, החל ממזון וכלה בהי טק. כמעט כל חברות המיתוג הבולטות בישראל מתחרות על המקומות הראשונים, בהן: פירמה, OPEN, ברוך נאה, shake design מיכל סודאי, אירית חיון, קונספטיקה, Designit, יותם בצלאל, wicked, Baysberg , Re Lavent וכן חברות הי טק וחברות גדולות במשק שעשו מהלכי מיתוג יוצאי דופן. גם למעצבים ומעצבות עצמאים יש קטגוריות של מיתוג עסקים קטנים ואריזות מוצר.

מעל 200 עבודות שהוגשו בשלב הראשון, נבחנו על ידי 22 שופטים שהעניקו ניקוד לפי קריטריונים בהם אסטרטגיית המיתוג, שפה מיתוגית, חווית מותג ואימפקט מותגי. קריטריון האימפקט המיתוג נועד לענות על השאלה המורכבת של שווי המיכרות של המותג. אך מכיוון שאנו חיים כיום בעידן הדורש תוצאות, ן בתחרות נדרשים המועמדים להציג את האימפקט המיתוגי – האם המותג עמד במטרות המיתוג , האם השפיע על המכירות או על ערך המוצר , והאם השיג את תפיסת המותג הרצויה. בסופו של דבר המיתוג צריך להראות שהוא סיפור של הצלחה.


מתוך כל הזוכים בקטגוריות יבחר מהלך המיתוג של השנה best of all branding, ובנוסף יוצגו מהלכי מיתוג העל – מהלכי המיתוג הגדולים שנעשו בארץ במשך 5 השנים האחרונות והם יתחרו על המקום הראשון הזוכה בפרס ADLER BRAND AWARD ע"ש ראובן אדלר ז"ל אשר נבחר להיות יו"ר צוות השופטים הראשון של ה- ISRAEL BRAND AWARD.

לרכישת כרטיסים לארוע: ISRAEL BRAND AWARD SHOW 2022 – Israel Brand Awards 2022

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר