חברת ביקורופא מתגייסת למען החיילים, כוחות הביטחון וההצלה

תרמה ציוד רפואי רב לגדודי צה"ל,

כולל: תרופות, חיסונים, מזרקים, חוסמי עורקים, תחבושות אישיות, כיסאות גלגלים, דרך סט עירוי ועד למארזי רופא וחובש

 

חברת ביקורופא דואגת תמיד לחיילים ועכשיו גם מתגייסת למאמץ המלחמתי: תורמת בימים קשים אלה ציוד רפואי רב לחיילי צה"ל, בין הציוד הרפואי שנתרם עבור הגדודים: תרופות, חיסונים, מזרקים, חוסמי עורקים, תחבושות אישיות, כיסאות גלגלים, סט עירוי, ערכות לידה, אלונקות ומארזי רופא וחובש. 

 

חשוב להדגיש, כי בזמן תקופת המלחמה, כלל מוקדי רפואה דחופה של חברת ביקורופא, החל מקרית שמונה ועד אילת, פועלים ללא הפסקה במתכונת חירום וגם תחת אש. כמו כן, ביקורופא, הדור הבא של שירותי הרפואה, מעניקה שירותי רפואת עור מקוונים, אשר יתועדו בתיק הרפואי האישי של החיילים ויכללו הפניות למיון ומרשמים לתרופות במידת הצורך.

 

רנית רנד, מנכ"לית ביקורופא, מסרה: "התאמת הרפואה לזמני חירום ומלחמה הינה הכרחית וקריטית, אנו נמשיך לעמוד בחזית המאמץ הלאומי ולהעניק מענה רפואי מתקדם ומהיר לחיילי צה"ל וכלל אזרחי מדינת ישראל.  אני מחזקת את ידי החיילות וחיילי צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה, בתקווה לימים שקטים וטובים יותר".

 

מוקד חירום רופא מומחה אונליין של חברת ביקורופא זמין 24/7 ללא עלות, בטלפון *6101. 

 

אודות ביקורופא

ביקורופא היא רשת מרפאות בפריסה ארצית המונה 23 סניפים בכל רחבי הארץ ושירותי רופא עד הבית. בנוסף מפעילה החברה מוקד טלפוני המאויש 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, במספר 6101*. החברה הוקמה בשנת 1992 ונרכשה בשנת 2004 על ידי משפחת מנדל והיא נמצאת בבעלות חברת האחזקות IEL של המשפחה. משפחת מנדל הציונית  רכשה את ביקורופא במטרה להנגיש שירותי רפואה איכותיים לכל אזרחי ישראל, בכל מקום בו הם גרים, אם זה באזורי הפריפריה המרוחקים או בגוש דן. כיום מועסקים ברשת כ- 1,050 עובדים, מתוכם כ-800 אנשי צוות רפואי, הכוללים רופאים מתחומי הרפואה השונים וכן אחיות מוסמכות, טכנאי רנטגן, מזכירות רפואיות ועובדים מקצועיים נוספים. ביקורופא נותנת מענה ליותר ממיליון מטופלים בשנה, ומשתפת פעולה עם כל קופות החולים, חברות ביטוח מובילות, משרד הבריאות, משרד החינוך, משרד הבטחון, עיריות רבות בכל רחבי הארץ, שב"ס וצה"ל. 

אולי יעניין אותך

-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
 פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
 לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
 מסך שיחה ב Ezra Live
 סרפתי-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר