חברת הקוסמטיקה הישראלית SOFT TOUCH משקיעה 4 מליון ₪ בחידוש הנראות בסניפי הפארם

חברת הקוסמטיקה SOFT TOUCH , בבעלות "אינטרקוסמא" , השקיעה למעלה -4 מליון ₪ בנראות החדשה שלה בסניפי הפארם, באמצעות סטנדים חדשניים אשר פותחו עבורה.



לדברי ארז קירשנר, מנכ"ל SOFT TOUCH: "הסטנדים החדשים יאפשרו להעביר את מהלכי החדשנות שעבר המותג מאז רכישתו על ידי אינטרקוסמא לפני כשנה ואנו מאמינים כי ישימו את המותג בשלישייה הראשונה של מותגי ה-MASS MARKET".



השקת הסטנדים צט אלו מתווספים להגדלת תקציב הפרסום ל-2 מיליון דולר ולאימוץ פרזנטורית חדשה, לירז דרור, שתלווה את פרסומי החברה.



היקף שוק הקוסמטיקה העממית מוערך בכ- 400 מליון שח כאשר השחקנים הראשיים בו הינם פופה, ג'יידף קרליין, לוריאל רבלון ו- Soft Touch.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק