חברת הקוסמטיקה SOFT TOUCH , בבעלות "אינטרקוסמא" , השקיעה למעלה -4 מליון ₪ בנראות החדשה שלה בסניפי הפארם, באמצעות סטנדים חדשניים אשר פותחו עבורה.
לדברי ארז קירשנר, מנכ"ל SOFT TOUCH: "הסטנדים החדשים יאפשרו להעביר את מהלכי החדשנות שעבר המותג מאז רכישתו על ידי אינטרקוסמא לפני כשנה ואנו מאמינים כי ישימו את המותג בשלישייה הראשונה של מותגי ה-MASS MARKET".
השקת הסטנדים צט אלו מתווספים להגדלת תקציב הפרסום ל-2 מיליון דולר ולאימוץ פרזנטורית חדשה, לירז דרור, שתלווה את פרסומי החברה.
היקף שוק הקוסמטיקה העממית מוערך בכ- 400 מליון שח כאשר השחקנים הראשיים בו הינם פופה, ג'יידף קרליין, לוריאל רבלון ו- Soft Touch.