חברת פיקטוגו (Pic2go) וחברת (OMM) One Media Marketing הודיעו על הסכם שותפות במסגרתו תפיץ OMM את פתרון הצילום לפייסבוק של פיקטוגו בארה"ב. חברת פיקטוגו המפתחת טכנולוגיית ברקודים לזיהוי מצולמים בתמונות וקישור פעילויות קד"מ לפייסבוק, חתמה על הסכם דומה עם חברת Bowels Millard Ltd לפני מספר חודשים.
"בחרנו להצטרף כשותפים של פיקטוגו בגלל החדשנות שהם מציעים לשילוב בין פעילויות ואירועים מסורתיים לבין המדיה החברתית" ציין ריי דניס, מנכ"ל OMM. "פיקטוגו הופכת מפגש עם צרכנים בשטח לכלי להגברת המודעות למותג עם פוטנציאל ליצירת מאות אלפי חשיפות לפעילות".
OMM מתכוונת להציע את הטכנולוגייה לשוק הקד"מ האמריקאי (Experiential Marketing) וכבר פנתה ללקוחות רבים וביניהם:Best Buy, Coca Cola, Converse, Crocs, Nike, Red Bull,Sprint ועוד.