חברת צ'ארט: פרסום באינטרנט- פילוח קהל המטרה

חצי שנה מאז שעלתה חברת צ'ארט לאינטרנט, וכבר הצליחה לגרום לשינוי באופן הפרסום המקוון- מפרסום כללי לפרסום אישי וממוקד באתרים רלוונטיים בלבד ובתשלום הנקבע לפי כמות ההקלקות – לא הקלקת – לא שילמת!



חברת האופנה Crazy Line, היא רק אחת החברות שיכולות להעיד על ההצלחה. עמית, מנהל אתר האינטרנט של חברת האופנה Crazy Line , שמפרסמת באינטרנט בעזרת צ'ארט מספר: " ההבדל הגדול שהביאה צ'ארט הוא היכולת לפלח את הקהל על ידי הצבת הפרסומות באתרים הרלוונטיים, מה גם שכמובן המחיר הרבה יותר זול ממה ששילמנו בעבר. צ'ארט הביאה לגידול דרמטי בחברי מועדון הלקוחות של אתר האינטרנט שלנו, בקצב של מאות מצטרפים חדשים ליום, דבר שלא הצלחנו ליצור קודם למרות הפרסום בכמה וכמה מדיות. ".


חברת צ'ארט, בבעלותו ובניהולו של ירון סיני עלתה לאינטרנט לפני פחות משנה וכבר היא צופה מחזור של 4 מיליון שקל בסוף השנה הראשונה. החברה מספקת שירותי פרסום המבוססים על מודל אמריקאי והיא מפרסמת מדי יום למעלה מ- 5 מיליון פרסומות המגיעות ל- 70% מהגולשים באינטרנט.

אולי יעניין אותך

SEO
יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399