חברת HighView פיתחה מערכת אוטומטית המפיקה מצגות PowerPoint מתוך מערכות BI


חברתHighView , המספקת פתרונות אינטגרליים בתחום הבינה העסקית (BI), פיתחה מערכת מתקדמת המפיקה מצגות מתוך מערכות BI של פנורמה או מיקרוסופט.



מערכת PrintView יוצרת באופן אוטומטי מצגות PowerPoint למידע עסקי המופק מתוכנות BI, לרבות דוחות מכירות, כספים, שווק ומדדים. המערכת מפיקה את המצגות באופן עצמאי ובהתבסס על הגדרות שנקבעו מראש, ושולחת אותן למנהלים בזמנים מוגדרים או לפי בקשה.



"באמצעות מערכת PrintView ניתן להכין מצגות באופן קבוע לישיבות הנהלה, ישיבות דירקטוריון ועוד", אומר עופר אבנרי, מנכ"ל משותף ב-HighView. "במשטרת ישראל, לקוח חשוב שלנו, הפקת הדוחות והכנת מצגות הפכו לנטל אדיר, והעומס הציף את המחלקות הטכניות. פיתוח PrintView נותן מענה לקושי זה, וחוסך מאות שעות עבודה בחודש".



עוד הוסיף אבנרי כי האפשרות להקמת תבניות מוכנות למשלוח לפי סוגי עובדים, והיא מזרימה מידע חשוב למשתמש ללא צורך בכניסה רציפה למערכות ה BI הארגוניות. המערכת גם מאפשרת הכנת חוברת עם המידע, עבור מקרים שבהם אין חיבור זמין למערכות אלה. "בעת הפיתוח הושם דגש חשוב על נוחות העבודה ועל גמישות", מספר אבנרי, "המשתמש אף יכול לעצב את השקפים כרצונו, ולהוסיף להם הערות ותכנים נוספים".



אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר