חברת SOK מייבאת לישראל את מיזם SOK COiNS ומאפשרת ללקוחותיה להוריד בעצמם את עלות השכירות החודשית

חברת חללי העבודה השנייה בגודלה ברוסיה ממשיכה בצמיחתה בישראל עם פעילות חדשנית במערך השירותים המוצעים לחברות במתחם – צבירת מטבעות וקרדיט לשימוש חברי הקהילה, שיוכלו ליהנות מהטבות של שירותים נוספים כגון השכרות חדרי ישיבות, אירועים ועד להפחתה משמעותית בשכירות החודשית במתחמים

SOK (Service. Office. Knowledge), רשת חללי העבודה המשותפים בבעלותו של היזם איגור ריבקוב ואיריק אליארוב, שותף מנהל, מרחיבה את פעילותה בישראל נוכח צמיחתה המהירה על ידי בחירת מיקומי פרימיום חדשים ויוקרתיים, ומאפשרת כעת ללקוחותיה להשתמש במטבעות החברה – SOK COiNS – המקנים להם הטבות שונות ואפילו יכולים להוריד בצורה משמעותית את עלות השכירות החודשית במתחמים.

 

SOK, אשר פועלת ממתחמה הראשון במגדל נצבא בתל אביב ובקרוב תחנוך את המתחם החדש בפרויקט מילניה בראשון לציון, "ייבאה" את SOK COiNS מפעילות החברה ברוסיה, שם היא נחשבת לשנייה בגודלה בתחום חללי העבודה כאשר ישראל היא ההתרחבות הראשונית של רשת SOK מחוץ לגבולות רוסיה.

 

SOK, שחרתה על דגלה פעילויות חדשניות לרווחת החברות במתחם, מפעילה חשבון מטבעות לכל חברה, הגדל בהתאם לצריכת השירותים שלה ושל העובדים שלה. מדובר בקונספט בסגנון "הנוסע המתמיד", משולב עם מודל צבירת נקודות של מועדון לקוחות. את המטבעות שנצברו יוכלו החברות לממש ברכישת שירותים נוספים במתחם כגון השכרות חדרי ישיבות, אירועים ועוד.

 

אלכסיי ברפארנוב, מנהל פעילות הנדל"ן של הרשת ומנכ"לSOK  ישראל: "בין שלל הפעילויות החדשניות ש-SOK מטמיעה במתחמיה, אין ספק ש- SOK COiNSהיא אחת היוזמות בעלות האימפקט המשמעותי ביותר עבור החברות השוכרות משרדים במתחם. בעקבות מצב המשק, בארץ ובעולם, בחרנו להקדים את הטמעת המיזם כדי להקל כלכלית על החברות ולאפשר גמישות מירבית בתקופה זו. מודל ה"קאש באק", המתבטא בצבירת מטבעות מכל שימוש במתחם, הצליח להקל משמעותית על החברות הבינוניות והגדולות בגלל היקף השימושים שלהן. מספר חברות אף חסכו חודש שכירות מלא באמצעות צבירת מטבעות אלה. 

 

אנו מתכננים להטמיע הטבות  נוספות עבור החברות במתחם ועבור עובדיהן, הכוללות שיתופי פעולה נרחבים עם ספקים מובילים במשק, בדגש על שדרוג חוויות העובדים ורווחתם במתחמים". 

רקע SOK

ברוסיה, SOK נחשבת לחברה השנייה בגודלה בתחום חללי העבודה עם  כ- 40,000מ"ר ב-9 מתחמים ברחבי המדינה – 7 במוסקבה, אחד בסנט פטרסבורג ואחד בקאזאן. ביציאתה הראשונה אל מחוץ לגבולות המדינה, בחרה הרשת בישראל כיעד אסטרטגי ולולא הקורונה היו נפתחים עוד שלושה מתחמים שתוכננו להיפתח עד סוף 2022. כיום, מתכננת החברה לפתוח שלושה חללי עבודה נוספים עד סוף 2024 שצפויים להגיע לשטח כולל של 15,000 מ"ר, כאשר הדגש הוא על שילוב חדשנות, בחירות מיקומים אסטרטגיים וערך ייחודי עבור הקהילה והשותפים של החברה.

המתחם הנוכחי, במגדל נצבא שברחוב המסגר בת"א, נשכר תמורת 17 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים וחצי. המתחם משתרע על פני 3,060 מ"ר במגדל נצבא, בקומות 9-11 ומאוכלס בימים אלה, כמעט במלואו (כ-500 עמדות עבודה) בחברות היי-טק גדולות ובינוניות לצד נותני שירותים בתחומים שונים, אשר זכאים גם לעמדות במתחמי SOK ברוסיה בעת ביקורם שם, ולהיפך.

 

תמהיל החברות במתחם SOK – חברות בינוניות וגדולות המעסיקות מעל 100 עובדים ודוגלות ברווחה עבור עובדיהם, חברות סטארט-אפ בגדלים שונים ופרילנסרים. סוגי המשרדים – החל מאזורי משרדים פרטיים וסגורים לחברות הכוללים מטבחונים וחדרי ישיבות ממותגים ועד רצף משרדים בגדלים שונים, כולל עמדות עבודה אישיות באזורים המשותפים.

 

החזון של רשת SOK הוא ליצור סביבות עבודה מקצועיות במיקומים עסקיים אסטרטגיים המספקים מענה הוליסטי לכל צרכי החברות המתארחות בכל אתרי הרשת ברחבי העולם. המשימה של SOK, כרשת בינלאומית המארחת מאות חברות מובילות, היא לוודא שסביבות עבודה מתוכננות היטב יסייעו לחברות וארגונים להשיג את יעדיהם העסקיים תוך שמירה על איזון בין עבודה לחיים, דרך הפסקות המעודדות מוטיבציה, טיולים, ארוחות משפחתיות ועוד.

החברה מקפידה על האפקטיביות הניהולית של משאבי החברות המתארחות בחלליה, מאפשרת גמישות בצמיחה של החברות, ושומרת על מקצועיות, ידידותיות ובטיחות לקהילה והסביבה – ובעיקר מעמידה את צרכי החברות ועובדיהן במרכז. 

אולי יעניין אותך

-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 על בד
 חתולים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר