חברת TOOLBOX מקימה מחלקה חדשה לשיווק דיגיטאלי בנקודת המכירה

חברת TOOLBOX, המתמחה בעיצוב והפקת נקודות מכירה, משיקה מחלקה חדשה המתמחה בעיצוב, הפקה והקמה של נקודות מכירה המשלבות טכנולוגיות של הקרנה, סאונד וריח באלמנטים שונים בנקודת המכירה.


לדברי רונן אברך, מנכ"ל TOOLBOX: "הדיגיטל הוא התחום המתפתח ביותר בתחום נקודות המכירה. את הדחיפה החזקה ביותר לתחום נתנה הירידה החדה במחירי החומרה והמסכים והפיתוח של תוכנות המאפשרות שליטה וניהול מרחוק. נקודת המכירה הדיגיטאלית מאפשרת לחברות לשלב את נקודת המכירה באופן מושלם בקמפיינים שיווקיים בכלל וטלוויזיוניים בפרט".



"המשווקים מחפשים היום להביא את המסר בצורה מושלמת לנקודת המכירה ולהעביר חוויה חושית שאף מדיום אחר לא יכול להעביר. תחום הדיגיטל דורש התמחות בחומרות השונות – מסכים, מקרנים, אמצעי אודיו ואמצעי פיזור ריח, בתוכנות הניהול השונות ובאינטגרציה העיצובית וההפקתית של האלמנטים השונים".



לאחרונה עיצבה והפיקה חברת TOOLBOX עמדות קד"מ דיגיטאליות המיועדות לקידום מותגי חברת קוקה קולה בבבתי מלון ברחבי הארץ. פרויקט נוסף אותו עיצבה והפיקה החברה לאחרונה הוא עמדות קד"מ דיגיטליות לנקודות מכירה המיועדות להשקת ליין המוצרים החדשים של וזלין בישראל.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק